![]() |
V86 jackpot Gävle 13/8-2025.
Kollade igenom startlistorna och det gav ingen hårfräs på armarna direkt, nä det luktar pissutdelning lång väg, så denna omgång passar jag.
Pengarna troligtvis rätt ner i Jackpot-Hasses fickor, mannen som gör vad som faller honom in. Inte en spänn från mig ivf. Lycka till ni som lägger spel Jajjan |
Citat:
V86 är en typisk urvattnad Svensk travsommarsoppa. Men lika förbannat 125- 150 i första priser. Kvaliteten på Svenska Travet med tävlingar morgon middag kväll är en katastrof. |
Kan bli hyggliga pengar även med stora favoriter på V86. Jackpot ger överbetald åtta. Jag får se det hela i morgon då jag ska kolla Miss Li på Grönan och förmodligen rulla runt på kulturfestivalen, som börjar idag, efteråt.
|
Bästa spelet
|
Spik bla. Money Matters
|
Nöjer mig med ett litet spel i slutet av dagen i ett försök att
skramla ihop lite extra kosing till lördagens V75a. DAGENS DUBBEL Onsdag 2025-08-13 Start: 21:26 Kostnad: 20,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Nikita R. 2: 6 Pineapple 1 x 20,00 kr = 20,00 kr. Totalt: 20,00 kr. Rättningskod: SFB LHS XCZ |
3 Francesco Zet
Undrar om vi inte har en 87%ig favorit i fara ? Gjorde sitt jobb senast men såg lite halvseg ut på distansen. Nu är det betydligt tuffare motstånd. Men när Örjan är Chaufför vet man aldrig hur mycket det finns kvar i hästarna. [B] 5 Coquaholy. 6 Demon och 10 Jerka Sting kan bli närgångna till slut. |
Citat:
Han kanske tar det lite lugnt med favoriten då, ifall den inte är på topp. Sparar kanske hästen till större prispengar. Sedan kan Örjan säga i intervjun efteråt (som han brukar då han preparékört): "Det var liksom inte rätta trycket i hästen". :skamsen: Trots allt, bra utgångsläge. |
Citat:
|
En del oseriösa tips garderar avd. 2 med 11 ZARGO.
Han kommer INTE att vinna med den resultatraden. |
Från spelvärde om Svarte Petter i andra, lät ju inte supersjälvsäkert även om det köra för att vina…
Citat:
Inte köpt analysen, bara från deras mail. |
Citat:
|
Man intervjuar Fredrik Wallin och pratar om IMMORTAL DOC :ohmy:
Varför inte prata om 4 PURE DIAMOND i avd 7? Varför prata om en för kvällen totalt irrelevant häst? |
V86
5,6,10,11,12 3,7,9,11 1,6 6 4 3 1 3,6,12 |
|