![]() |
Söndag 2/11 - Solvalla - V85 mm
Favoritraden
V85 1) 3 Dream Mine har lunkat in 7 miljoner i år. Det kommer mera. V85 2) 5-8-9 3 åringar är 3 åringar. V85 3) 12 Far Wise As Tuff Face Time Bourbonnare som alltid gör sitt jobb. V85 4) 3 Vivillion Härdad i stenhårda gäng både som 3 och 4 åring. Bättre än raden. V85 5) 1 Knoxville Vunnit 7 av 9. Spets och slut. Övriga kör för plats 2-3-4. V85 6) 1 Xanthis Kylie Luring med formkusken Sjöström. 12 Moder Teresa Sisu Urstark 3 års märr. V85 7) 2-3-10 Favoriten från bakspår ? Kan vara lite oddshöjande. V85 8) 1 Eol Spår 1 är Spår 1 men Bakker är rutinerad. 4 Barn Bank Härlig orutinerad Face Time Bourbonnare. Har minst pengar på kontot men det vet ju inte hästen om. Tassar dessutom barfota. |
Citat:
|
Jag kör vidare på DIF-konceptet; en rak DD som får bli spikar på V85-systemet. Klistra igen och bläddra vidare med att plocka ut en V6:a till en mindre peng än vad jag skulle ha lagt på V75.
Idag fastnar jag för 10 Bullet the BlueSky. Visserligen favorit men med en hygglig procent än så länge. I DD2 kommer ännu en sting-rocka från Claes Sjöströms stall; 2 Olle Sting. Han har väl feeling nu efter gårdagens segrar och rycker bakskorna och satsar för fullt. Spets och slut? Det får bli mina spikar i söndagens V85:a. Det kan även bli La Yuca. Jag får sova på saken....:sleep: |
Citat:
V75:1) 3 Dream Mine för bra för gänget om han fungerar normalt V75:2) 1 Jaguar Godiva formstark treåring med perfekt läge 2 Mon Amour 8 Pure Count har högsta kapacitet men sämre läge 9 Mellby Narrow 12 Ejnar Face stark spurtare som kan slå många bakifrån V75:3) 5 Before Takeoff bästa kombination av läge, form och tränare 7 Izod Zet hotar i jämna 4-åringslopp 12 Before Takeoff kapacitet i överkant men svår position V75:4) 3 Vivillion formstall, perfekt utgångsläge 5 J.H. Ellen skrällbud 9 Lainy K.W. fin form skrällbud 11 Lilium Sisu tål tempo 12 La Yuca bäst i fältet V75:5) 1 Knoxville perfekt läge 5 Pivot Express 10 Omega River toppform 12 Bourbon Hill när två träter vinner den tredje! V75:6) Av kostnadsskäl måste jag gå kort här. Väljer mellan 1 Xanthis Kylie Ev spik - Form, läge och startsnabbhet 10 Gourmet d’Arc 12 Moder Teresa Sisu V75:7) 8 Nadal B.R. i form, kan fälla favoriten 10 Bullet the Blue Sky klar favorit sportsligt, komplett häst V75:7b) 8 Nightlife In klart bästa hästen 1800 rader i ramen som skall reduceras. |
Citat:
Grymt spelförslag du levererade igår. Och grattis till en smaskig DD. Jag ryggade din grymma spik 11 Grace Bird. När Bosse spikar måste jag ju strecka och den åkte med på 3 streck. Omgången gav 4,5 mille och min Efterhandare kommentar är att den raden var inte omöjlig. Helgardering av Nordisloppet fanns i min skalle och spikarna Fangio, Global Etalon och Jikken var ju inte så svåra att finna. Men jag valde Guldtanden i epilogen och missade Nordisskrällen och fick som du nöja mig med 5 och 6 rätt. Kul omgång :thumbup: Ditt patenterade V85 koncept funkar ju bra :hattenav: Ang Dream Mine finns det väl flera varningssignaler :ohmy: Typ : Westholm upp ? Efter 6 raka kommer förlusten närmare och närmare? 77% ? Skor på ! Tuff säsong ! MEN Möter ett gäng halvtrötta 4 åringar bortsett från Limoncello men Eklund slår nog inte favoriten från dödens trots knallform. Bra läge . Lunkar nog undan i spets trots kanske 75%ig form och kuskminus. Skor på kan vara en fördel på Solvallas höst banunderlag. Lycka till med ditt smaskiga V85 koncept Bosse Guld :hattenav: |
Missade travet igår. Idag är sporten enormt mycket bättre men frågan är hur det blir med spelen. På förhand oerhört skiktade lopp och fyra hästar i varje försök som går till final. Inleds det med dagens största favorit så är frågan om V85 spelet med fyra vinstgrupper är rätt melodi sådana här tävlingsdagar . Var finns singelprocentarna som i så fall krävs ?
Jaguar Godiva i avd 2 som ska gå med rycktussar ffg och är 6 procentare? August Zonett . 2 procent i avd 3 och som också ska gå med rycktussar ffg på länge och Magnus A Djuse kör. Jonte Godiva 0 procent i avd 5. Bike ffg , norsk gas ffg. Men är nog långsökt . Datos Marianna i avd 6 kanske omgångens allra bästa fynd för dom som vill hitta lågprocentare ? 4 procent trots den enorma förbättringen på utrustningsändringarna senast . Mister Lion 4 procent i avd 7. Rätt uppåt från stallet . Hög kapacitet och skulle den funka nu så är den tänkbar . Avd 8 öppet enligt experterna men det syns också på strecken. En bra spik i ett sådant lopp inte fel men frågan är vem. Om jag får gissa blir det små pengar idag och jackpot åtminstone i lägsta vinstgruppen men härliga lopp att titta på i alla fall. |
Citat:
|
Citat:
20 dec Halmstad 23 dec Örebro 25 dec Umeå 26 dec Solvalla 27 dec Gävle 28 dec Momarken 29 dec Skive 30 dec Bjerke 31 dec Axevalla 9 st V85or. Inte proppar som dagens men lär inte bara bli tufft för spelarna att läsa på utan även att få till vettiga lopp. Värst för butiksandelsförsäljarna. Det stackars paret i Linköping ska sätta ihop ca 1000 olika system till dessa omgångar så lär varken bli tid till julfirande eller vila under helgerna . Stackare . Men deras tusentals kunder villl ju vinna även då. |
Egentligen är jag inte så förtjust i "ponnytrav" som jag kallar det när det bara är 3- och 4-åringar i alla lopp. Det ser ut att vara risk för låg utdelning så jag spelar för under 50-lappen denna dag bara för att vara med.
Jag börjar med en DD som får bli spikar på mitt system. 10 Bullet the BlueSky är nog vässad inför detta. Så den får det bli nu när Jason Express är struken. I DD 2 får det bli halvskrällen 2 Olle Sting. Sjöström är på hugget och det verkar hästen oxå vara. Sex lopp kvar: Avd 1 3 Dream Mine ska väl vinna detta med en gäspning, han orkar ju inte ens ta av skorna. Men gäspar han lite för mycket kan formtoppade 6 Limoncello Boko bli farlig. Den rensar bra i det här loppet. Avd 2 5 Perfect Chest har fått perfect spår och jag antar att Örjan laddar för ledningen. Givet förstastreck. Jag vill ha med skrällen 6 The Volcano. Walmann brukar ofta lura någon i de här årgångsloppen och här blir det första barfota någonsin. Avd 3 Det här får bli dagens potensiella skrällopp så här tar jag allihopa hästarna. Avd 4 Chansspik på 12 La Yuca trots spåret. Avd 5 Två troliga är 1 Knoxville och 10 Omega River. En härlig duell mellan Djuse och Wäjersten? Men jag tar även med två roliga, 6 Pele Boko har alldeles för låga procent och 7 Ruffel har jag span på. Kolla in spurten i näst senaste loppet från spår 11. Björn Goop upp är intressant. Avd 6 Här hade jag tänkt ha ett tvåhästars-lås men Moder Teresa blev struken och då väljer jag att spika 1 Xanthis Kylie. Har varit på plats från spår 12, 9 och 11 och det blir intressant att se vad den gode Sjöström kan göra från innerspåret. Sen avslutar jag systemet med DD:n 1-10. Jag spelar med 50% radpris så jag kommer under 50-lappen. Mer vill jag inte lägga på denna omgång. Lycka till! om ni spelar! |
Dagens trend tjej är 10 Gourmet D’Arc. Upp 4% efter Moder Teresas strykning. Dessutom härliga Six Pack gener. Man får ju Kung Åke vibbar.
|
Citat:
|
Glöm inte att det är inlämning 15.10 idag.
|
Citat:
|
Såg just intervju med Hagoort på atgplay. Han lät ganska stöddig. Men det brukar han kanske göra? Jag såg även en intervju med Sjöström och han lät väldigt postitiv om Xanthis Kylie så det kanske blir spik på den ändå.
|
V5
Inlämnat: 2025-11-02, 13:18 Solvalla Söndag 2025-11-02 Avd 1: 12 La Yuca (3, 9) 2: 1, 2, 10 (4, 6) 3: 1, 2, 10, 11 (5, 6) 4: 10 Bullet the BlueSky (2, 7) 5: 1, 3, 4, 6, 8, 9 (2, 10) 1x3x4x1x6 = 72 rader 72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr. |