![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jepson sitter nog på leken med tisdags spiken. |
Citat:
morgon, men jag har lite erfarenhet av min favoritbana. Jag tror att den ändras under dagen till det sämre och vid 17-tiden efter 6 lopp tror jag det blir rejält tungt på innerspår. Så jag stoppar ut huvudet och lägger mitt avslag på Stens Rubin som är van vid Halmstads makalösa banunderlag, signetrat de magiska bröderna och rankar ner Rubinen i spets rejält, ev tom utanför bongen. Gulddivisionen tror jag vins från tredje, fjärdespår över upploppet. God tur med spelbesluten. Vi går mot ljuset, Skarplöth är borta och nu blir det äntligen vår. Lev väl! Jajjan |
Citat:
Garderar Stens Rubin med 2, 5, och 10. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ingen morgon-GRÖT.....?;)
|
Barn och barnbarn på besök, så det blir till att se i efterhand. Den som väntar på något gott ...
Avd 1: 11 Celiaz (10, 5) 2: 2, 3, 6, 12 (11, 5) 3: 4 Stens Rubin (2, 6) 4: 6, 8, 14, 15 (13, 3) 5: 2, 6, 10 (9, 3) 6: 10 My Precious One (3, 1) 7: 7 Budets Hildur (3, 12) 8: 1, 2, 4, 6, 9, 10 (11, 3) |
En betrodd, Urbina S, struken i första. Då plockar jag in 12 Don´t Say Gar istället. "Norgetävlande som kommer hit och får svensk toppkusk" är ju ett mantra som har gått hem förut. Har sprungit 9,7 på kort så den kan springa fort, vilket behövs från spår 12. Just nu har jag 5, 8, 11 & 12. Stannar nog där.
|
Citat:
Har 3 startsnabba invändigt så någon spets är inte given. Tycker 1,2,4 känns jämnbördiga Just nu har jag 3 och 10, det blir fört dyrt att hitta spetshästen. Två strykningar gynnar djuse hästen som kanske bara kliver ifrån de här gänget. |