Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V85 ÖREBRO 25 april (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/63463-v85-orebro-25-april/)

bosseguldheden 2026-04-19 15:17

V85 ÖREBRO 25 april

Det ser ut som årets bästa lördagsomgång hitintills.

Almhedens bägge stjärnor i två av loppen.
Törnqvists Biccs tobee i ett lopp
och underbara Clarissa i ett.

I DD-loppen har jag prickat för

DD-1
IAINTNOQUITTER. Både Jepson och Mats E är önskade som kuskar. Fast de har flera hästar att välja på. Vem det än blir så är det ett stort plus jämfört med Rennersvik och uppfyller med råge "norgetävlande som kommer till sverige och får svensk toppkusk. Tre vinster och en andraplats på årets fem starter i norge. Ser med spänning fram emot att få se startspår och kusk. Kan bli en spik.

DD-2
A FAIR DAY. Kommentarer är överflödiga.

Altoc 2026-04-19 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av bosseguldheden (Inlägg 845810)
Det ser ut som årets bästa lördagsomgång hitintills.

Almedens bägge stjärnor i två av loppen.
Törnqvists Biccs tobee i ett lopp
och underbara Clarissa i ett.

I DD-loppen har jag prickat för

DD-1
IAINTNOQUITTER. Både Jepson och Mats E är önskade som kuskar. Fast de har flera hästar att välja på. Vem det än blir så är det ett stort plus jämfört med Rennersvik och uppfyller med råge "norgetävlande som kommer till sverige och får svensk toppkusk. Tre vinster och en andraplats på årets fem starter i norge. Ser med spänning fram emot att få se startspår och kusk. Kan bli en spik.

DD-2
A FAIR DAY. Kommentarer är överflödiga.

Jepson valt annan häst och MED plockat bort sig som tillgänglig hela tävlingsdagen, så kanske blir Rennesvik trots allt?
MED drar troligen till Finland för att köra i storloppet där.

bosseguldheden 2026-04-19 17:01

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 845811)
Jepson valt annan häst och MED plockat bort sig som tillgänglig hela tävlingsdagen, så kanske blir Rennesvik trots allt?
MED drar troligen till Finland för att köra i storloppet där.

Tack för input! Ser nu att Björn Goop är önskad kusk istället. Det känns ju bättre än Rennesvik i alla fall ;) Ursäkta Erlend, inget illa ment.

Tipsb 2026-04-19 17:21

Kan inte se några startlistor än på ATG.

Nicklas 2026-04-19 19:13

Fine manners och Clarissa är väl redan givna spikar.

kjel 2026-04-19 19:46

Blir väl att gå kort i dom udda loppen iaf. Fine Manners - Kentucky River - Biccs tobee - Clarissa - Speed Change - A fair day lär räcka en bit.

bosseguldheden 2026-04-19 19:50

Citat:

Ursprungligen postat av Tipsb (Inlägg 845814)
Kan inte se några startlistor än på ATG.

Man kan ju se vilka hästar som är anmälda på Travsport.se - Tävlingskalender, redan på söndag eftermiddag (om man är otålig som jag ;))

bosseguldheden 2026-04-19 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av kjel (Inlägg 845816)
Blir väl att gå kort i dom udda loppen iaf. Fine Manners - Kentucky River - Biccs tobee - Clarissa - Speed Change - A fair day lär räcka en bit.

Vad är det som är udda med de loppen?

kjel 2026-04-19 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av bosseguldheden (Inlägg 845818)
Vad är det som är udda med de loppen?

Haha, jag har ofta problem med udda och jämn. Jämna loppen menar jag förstås. Men jag tycker dom är ojämna denna gång ;)