Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Torsdag 30/4 - Åby - V5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/63515-torsdag-30-4-aby-v5/)

Efterhandaren 2026-04-30 15:08

Torsdag 30/4 - Åby - V5

V5 1) 11 Charmant Dream Ännu ett nyförvärv som Robban svingar trollspöt över. Bortkörning i debuten av (för) offensive Robban men med lite mer försiktig styrning kan det bli revansch ikväll.Men Robban gillar att trycka på gaspedalen.

V5 2) 1 Ice Rose Alar Skoryck på orutinerad 3 åring gillar jag inte men Björn gör som han vill och är väl ensam på stregen. Men bränn inte krutet för tidigt Björn :sad: Jag gillar inte USA matchning av hästar som är slut efter 4-5 års säsongen.

V5 3) 2 Livly A.F. Dags för första vinsten :thumbup:
9 Northern Lights Christoffer ställer återigen upp som Catchdriver åt Linda Tovek. Förra gången 29/3 blev det vinst. Repris ?

V5 4) 4 Kong Vinience har grym form och står väl med tre ben i mål.
Dessutom F.TB. gener.
6 Global Flashback Här snackar vi bättre än raden.

V5 5) 3 Chaplin är inte helt rumsren men med på stregen om felfri trots lite distansminus.
7 Mister Kabuki är däremot distansgynnad. En 11 tid duger gott i detta gäng.

Trevlig Valborg alla Sharps filurer önskar Loke.

Bonbon 2026-04-30 16:21

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 846077)
V5 1) 11 Charmant Dream Ännu ett nyförvärv som Robban svingar trollspöt över. Bortkörning i debuten av (för) offensive Robban men med lite mer försiktig styrning kan det bli revansch ikväll.Men Robban gillar att trycka på gaspedalen.

V5 2) 1 Ice Rose Alar Skoryck på orutinerad 3 åring gillar jag inte men Björn gör som han vill och är väl ensam på stregen. Men bränn inte krutet för tidigt Björn :sad: Jag gillar inte USA matchning av hästar som är slut efter 4-5 års säsongen.

V5 3) 2 Livly A.F. Dags för första vinsten :thumbup:
9 Northern Lights Christoffer ställer återigen upp som Catchdriver åt Linda Tovek. Förra gången 29/3 blev det vinst. Repris ?

V5 4) 4 Kong Vinience har grym form och står väl med tre ben i mål.
Dessutom F.TB. gener.
6 Global Flashback Här snackar vi bättre än raden.

V5 5) 3 Chaplin är inte helt rumsren men med på stregen om felfri trots lite distansminus.
7 Mister Kabuki är däremot distansgynnad. En 11 tid duger gott i detta gäng.

Trevlig Valborg alla Sharps filurer önskar Loke.

Efter en riktigt trevlig valborg blir man plakat 1 maj... ;) Tack detsamma!

Efterhandaren 2026-04-30 16:34

Citat:

Ursprungligen postat av Bonbon (Inlägg 846080)
Efter en riktigt trevlig valborg blir man plakat 1 maj... ;) Tack detsamma!

Vi satsar på plakatet : V75 åt folket. :lol:

SwedishHorseRacing 2026-04-30 17:13

Postade fel. Tog bort detta. Tyvärr kan man inte radera ett inlägg som det verkar.