![]() |
Måndag 20/7 - Vaggeryd - V64
Lite ”bakis” trav på Vaggeryd efter en maffig travhelg på Axevalla i dagarna tre.
V64 1) 4 Kingston D.K Spår 4 i volt är väl iskallt för stressiga Auto hästen men duger gott i klassen om Pieters lyckas med felfri avgång. 6 Cross Lane gör spännande årsdebut efter lång paus. Gjorde grymma lopp som 4 åring. 7 Go Kenneth Go Jämn och säker. Farlig med rätt smygare. Det fixar nog formkusken Jonas M. V64 2) 1 Fire Starter Svårbedömd DE häst. Men såg fin ut i preparé debuten för Ebbinge. 3 Magic Crown Orutinerad storfavorit !? V64 3) 5 HighExplosive H.H. Orutinerade 3 åringar här oxå. Lite blunda och peka. Den där Julian går framåt som kusk. Driver Stall ihop med Evelina Månsson Åby. V64 4) 8 HighExplosive H.H. Se upp, pokerspelaren Thorson kanske har ett ess i rockärmen. Psst bättre än raden. V64 5) 3 La Liga Boy Vinner om felfri !? Christoffer tar en tur till Vaggeryd och underhåller kuskformen. Kör inte så ofta nuförtiden men ikväll kan det bli ett par vinster. V64 6) 1-2-3-8 Kanske räcker !? Psst Poison Ivy Bros har surt läge men form på topp. DD draget. |
Facit :p
5 3 9 7 1 2 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ber om ursäkt för mina slarvtips. |
Citat:
Det är enklare att posta facit dagen efter ;) |
Jag hittade just ett facit på DD som jag har mage att lägga ut redan nu :rolleyes:
DD Inlämnat: 2026-07-20, 18:32 Vaggeryd Avd 1: 2 Clean Table 2: 3 Yalla Yalla 1 x 10,00 kr = 10,00 kr Totalt: 10,00 kr Rättningskod: VWV PKH ZSL |
Citat:
hellre slarvtips än tips-larv! ;) |
Tränare Thorsson drog esset ett lopp för tidigt :p Men som sagt han kanske drar två Ess på raken :claps:
|
Citat:
Jag tog med den. Vilken tur. :p |
Kör en liten chans DD. 3 mot 8.
|
Som sagt
Christoffer tar en tur till Vaggeryd och underhåller kuskformen. Kör inte så ofta nuförtiden men ikväll kan det bli ett par vinster. Det blev 3 vinster av 3 möjliga. Hajom Christoffer och hela stallet är grymma. 8 hästar till start imorgon på Färjestad. |