![]() |
tjenare grabbar. Min miljonrad vad sägs :D
avd1. 2-3-6-8 avd2. 3-5-13 avd3. 1-5 avd4. 1-4-8-9 avd5. 13 Halstra Lotus avd6. 5 Im alone face avd7. 3-7-13-14 = 192 kr på lördag sitter den :lol: jag står redan vid luckan och skrattar |
Citat:
3 och 8 torde väl räcka långt i 1:a avdelningen, osäker på vem av dessa som är först fram för att överta spets från Hoas. Den som gör det har toppchans. Låser avd 6 på Lädrets duo där jag hoppas och tror 3:an kommer förbi och körs i spets med Lennartsson. Lutar åt utgångskrav på 13 Truly Devoted avd 2 mot 12 Åsajerven avd 5 och fylla på med skrällar bakom dessa. Svårt att se båda förlora men en kan man säkert fälla då lägena är något chansartade. Om Mellby Toker kan gå barfota är det nog hästen att slå i 3:e avdelningen som annars blir garderingslopp idag tillsammans med sista avdelningen där tre Westholmhästar ska utmana storfavoriten. Lennartsson på 6:an känns klockrent! Vore dessutom kul om 1:an kunde hålla upp spetsen då den lär köras där. Inte lagt någon större energi på dagens omgång då det ser lite väl lösbart ut. Flerkupong till slut kanske om Tokern går skolöst. |
Tänkte publicera min första rek här på Sharps :sweatdrop:
Om man utgår från spelarservice.se så blir det här dagens bästa H2H-trippel (Unibet) : Valioso - Aloe Vera 1 1,75 Set Of Love - Sweepy's Girl 1 1,80 Stay the Night - Pater Pontus 1 1,50 ger oddset 4,7 |
Som tino pratar om i sin speldagbok är det någon som har lastat in en jävla massa pengar på Francais du gull. Omstättningen är på 140k och han står i 1x samt att nästa står i 17x och därefter 21x.
|
v75 2 hur står sig Truly Devoted mot dom andra, min känsla säger att den inte vinner idag jag streckar på Västerbo Voyage är bortglömd? har på 5 starter kommit 1 två gånger samt 2 två gånger. Streckad på 14 % jag tar med den kanske kan vara ett platsbud i första hand?
|
Inte en originell tanke idag, systemet blev dessutom nästan exakt som Stalltipsets såg jag...tippar på en utdelning under 10k.
|
Gör ett halvhjärtat försök att fälla några favoriter ändå på lilla lappen.
8 13 1,2,3,4,5,6,7,10,11 3,5,6,8,9,10,11,12 6,13 1,3,9 3 |
har ni också problem med atg.se?
|
Citat:
|
segt som vanligt på lörsagarna
men nu har jag inget ljud på ATG-liven, nån annan med samma problem? |
Skulle lirat Uhrberghs tips idag! Han är faktiskt rätt ofta bra ute, jag kikar faktiskt mer på hans analyser och tips än de som kommer i Service play-sektionen här. Han satt rätt säkert med 7 kusar kvar i sista den här gången.
|