![]() |
4 Maj V64 Solvalla
Jag är redan klar med min lapp, känns rätt bra :)
1,6,7 3,5,7,11,12,14 2,5,9 2,3,4,5,6,8,9,12,13,14,15 6 1,2,9 1782 rader Min spik känns stenklar. Hästen har mött halva fältet tidigare och kommit före dom i mål. Sånt sätter sina spår i en häst. Jennifer ska bara vinna därifrån. Statistiken säger även att tidigare favoriter har vunnit finfina 42% samt med de 6 mest spelade har man klarat loppet 92%. Tycker hästen är riktigt spikvärd till dom strecken. |
Gillar spiken jag med! Systemet ser intressant ut med bra potential!
Inte satt mig in i omgången ännu, men system ska läggas! =) |
Quenna lavec 3 då i avd 5 ? 2 segrar och totalt 4 placeringar på 6 starter jag tar med den på lappen för och safe lite annars tror jag hårt på nummer 6 med Jennifer. Ev chanspikar jag Tiffany Broda i avd 2 istället.
I avd 3 lärlingsloppet hur gör ni där? Jag själv går på ett 2 hästars lås 8 - 6. |
Jag tänkte lägga det här systemet med Opitergium som utgång och en utgång i lärlingsloppet men vilken?
1,6,7,11,12 5,11 Alla 14,15 6,9 9 I övrigt förstår jag inte varför Scargel är så mycket betrodd, borde ligga bra mycket lägre än Tiffany. Att Nash As inte är större favorit är också lite överraskande. |
V64-6 Spår 9 22 Vinster på 393 Starter 5,60% ;)
|
Intressanta odds på expekt i sista loppet tycker jag. Nash as ger 6 gånger pengarna(2,20 plats) medan Celebration X.L ger 2,3. Oddset på nash as lockar mkt!
|
Citat:
Citat:
|
Jag fäller Luddes i första utan tvekan, för det första är det Ludde som kör... för det andra har du Roger Malmqvist med 11 Hurricane Blue som är på gång uppåt i form och som trivs i ryggar. Smyger med och avgör på upploppet, Roger kommer med 3 hästar till Valla (hade 5 anmälda) och har chans med denna.
|
Ingen vinst för 9 NASH AS, Kolgjini Lutfi V64-6 idag,statistiken stämde idag.:)
|
Svår jävla omgång. Den enda spiken som jag kunde plockat fram skulle varit örjan i första. Den var jag långt inne på att spika men valde att fega lite.
|
Fan vad omöjligt V64 är nu förtiden!!
Såg ruggigt intressant för vårt stora system efter 4 omgångar, då vi levde med 2 respektive 6 hästar och värdet var intressant, men icke :/ |