![]() |
Här kommer ett antal H2H spel (fler kan komma).
Bara korta motiveringar. Håll även kol på Spreeden Dagens bästa: lopp 11 NB spelstopp 16:41 Odds: 1.88 Slevin Kelevra - Juggle Face Utfall Juggle Face JF är en otroligt bra stayer. Slåss om segern. SK ev chans på peng typ 6-8 som max i loppet. Bra spel: lopp 10 Nb spelstopp 16:16 Odds: 2.1 H3H Först 3 Cayenne Käbb mot 4 och 10 CK nämns av många som vinnare av loppet och jag håller med. Jagas han inte ihjäl bör han vinna detta. |
192 rader
2 1-3 1-11 1-8 1-2-9 3-5 7-10-13-15 Tack för tugget gott folk! |
Nytt spel
UB spelstopp 15:31 Odds: 1.95 Art On Line vs Sven Olov Utfall: Sven Olov AOL ska prova att ladda. Tror inte han kan det. SO har redan spikats. |
Citat:
Håller med - lirar själv Sven-Olof, vinnare på ATG... Lycka till! /Badass |
Riktigt trevlig speldag.
Torskade dock på Steel Pepper på fyra hästar vilket kan tyckas vara uselt. Allra helst efter värmingarna. 4 sexor och 80 femmor Hoppas det gick bra för er också |
Hade bara klanten Christophe Martens fått bort galopperande Alvena Pampas hade troligen Victory Hill vunnit till 5 % konta Pepper på 22 %.
Då hade sjuan blivit en riktig fest.:cheers: |
Gick bra på livespelen men poolspelen jag lirar är lika kalla som mina rekar... Men jag kommer igen!
Grattis till vinsterna, förresten...! :cheers: /Badass |
Ny dag imorron med nya lopp Vaggeryd.
Brukar väl inte bli någon höjdarutdelning bara. Får hoppas på okända hästar och kuskar. Väl mött..:cheers: |