![]() |
Sir Holger - He's A Gangster 1.75 @ bet365
Sir Holger är en häst som jag följt från och till genom åren. Upplever honom som en ärlig kille som alltid gör sitt bästa. Nu är spåret perfekt och Ulf Ohlsson i sulkyn för första gången är intressant. Bara streckad till 4% av V75-bongarna gör att jag dessutom tar med honom på systemet. He's A Gangster blixtrar till då och då och vann senast mot enkelt motstånd. Spåret talar dock emot likaså kusken som får ses som orutinerad i sammanhanget. :popcorn: |
Citat:
Jag har bestämt mina spikar och det är Caballion som jag plockade ut redan tidigt i veckan men även Åkes häst Zeb de castella i avd2. |
Citat:
|
Efter ny information angående lopp 7 så spelas Torvald vinnare till 4 ggr hos expekt och plats till det mycket bra oddset 1.70 hos bet365(Borde ge strax under 1.50). När Torvald sitter i ledning efter några hunda meter med Marshland i rygg så känns det i stort sett omöjligt för åke att missa platsen och 4 ggr vinnare vid ett sådant scenario är sjukt övervärde.
|
Citat:
Snoken trycker ut sin V75a redan på fre förmiddag och är färdig runt Torsdag säkert. Tror SS är bäst på att värdera Åke's chanser dock har de en tendens att ranka honom högre på den infon de får. De värdesätter de kanske lite väl mycket? |
Citat:
Vart tog ditt första spreadsheet vägen...? /Badass |
Citat:
Grattis - jag har spelat emot båda dessa i mina H2H - så dina spikar lär väl sitta nu...! /Badass |
1
1,3,4,6,8,10 1,3,4,5,7,8 7 2,4,7,9 1,3,5,7,9,11,12 3,6,9,12 2000:- Systemet. |
1,5
4,6,8,10 4,5,7 7 2,7,9,14 6,9,11,12 3,9 384kr nu kör vi, lycka till alla! |
Haha rätt nerviga spikar där KP :)
|
Citat:
|
Citat:
Har grymt utgångsläge nu. Kom på att jag inte postade mitt system i tråden tidigare. Så jag låter bli att göra det för att inte få några onda ögon på min bong :D Har iaf 4x7x7x6x5 kvar nu. |
Citat:
Grattis till er som ryggade! :hattenav: |
Citat:
själv är man redan borta.. hästjävlar...:idiot: |
Heja Beanie 6% nu :)
|