![]() |
Citat:
bra spelat hur som helst! |
Synd att inte sexan vann. 10% hade skjutit iväg utdelningen lite. Ännu en favorit vann :(
1 res 5 1 res 8,10 3,5,6,7 res 8 1,3,5,6,7,8,9 res 2 2,4,6,7,9,13,14 res 11 1,6,7,9,11,12 res 3 3,5,6,9,12 res 8 Så såg systemet ut iaf. Får hoppas på femman i sista så får man några pengar iaf :) |
Citat:
|
Grattis, KP! Snyggt spelat!
/Badass |
Grattis KP!:thumbup:
|
1x7rätt
24x6rätt 227x5rätt Vart det. Aja man kan inte göra annat än att få 7 rätt ju :) Men surt att man har 7x6 hästar i 2 lopp så går båda favoriterna och vinner. Hade ju potential för MYCKET högre! 60176kr in |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Du har grym form, grabben - lägg nästa helg ut systemet i tid så vi vanliga döda kan få lite användbara tips...! Men du har rätt - det är typiskt att det inte kom lite kantbollar där du sitter med garderingar... Stort gratis ännu en gång! :cheers::drunk: /Badass |
Citat:
Ha en grym kväll och hoppas du hade några andelar till dig själv. |
Grattis KP! Vilka spikar hade du, och hur stort system? Står säkert här nånstans. Men är lite upptagen, så orkar inte bläddra igenom sidorna.
|
Stort grattis KP!
:thumbup: |
Grattis KP! :)
Själv missade jag 7 rätt på Beanie M.M med 5 hästar i loppet på mitt andelsspel. Känns så där lagom surt i efterhand... Spikarna för mig var Caballion och Stigaxelsixten. |
|