![]() |
Citat:
|
Siktar själv mot miljonerna denna gång. Mina spikar blir Nash As i avd2 samt Jaques i avd6. Har länge känt att goop är på G och idag släpper det. Har följt Jaques i ett par starter med. Kortdistans och bästa spåret. Nej spik till 11%!
2,3,5,6,10 5 2,5,6,7,9 X X 5 X Vi låter X vara osagda, måste ju garantera min anonymitet när jag hämtar ut storvinsten som ensam vinnare ;) Citat:
|
Insatsfördelning! Då fick man lära sig nåt...det var länge sen ;))
Hur länge sen var det som det dök upp? Tror fortfarande på Orne As men vet inte om jag har guts att spika... |
Citat:
http://www.travsidan.nu/trav/analys.html |
Spik Alvena Pele, Mack Pointer, Covington Ås. V75 för ovanlighetens skull, viss potential för att ingen sätter sjuan idag.
|
6 Avanto spetsar och släpper till stallkamraten 7 Covington Ås. Den senare måste förstås ha god chans från spets. Avanto plockar väl pengar som vanligt, men man ska minnas hur farlig han är med resa i rygg ledaren och sen lucka. Det var just så han vann V75 ifjol – över aktuell distans… Då vann han till 17 gånger (samma nu?) och bl a Nahar fanns i det slagna fältet. En enda procent av insatserna ligger på Avanto, galet!
Ligger väl i linje med mina egna tankar om lopper, Avanto är absolut bästa skrällspelet här! |
sitter o lyssnar på nybrink på atg live, låter som han fått tag i travtjänstens ranking
|
Hur resonerar ni kring löpningsförlopp i andra, och då främst spetskörningen?
|