Casumo Omdömen

1 782  Dålig
TrustScore 2,5 av 5

2,7

I kategorin Speltjänster

Skriv ett omdöme

Företagets aktiviteterSe alla

Omdömen2,7

Totalt 1 782


Sortera efter:


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Låser dina pengar i månader

Världens sämsta skitsida. Låste mina pengar för att jag vann för mycket troligtvis och bad om massa dokument, skickade in det de bad om och de började be om mer och mer. Saker som var helt irrelevanta, ville se min pappas inkomst, min inkomst, min skattesedel, fakturor, pass, och massa mer dokument. SPELA INTE HÄR!!!!

Upplevelsen ägde rum: 18 februari 2024

Svar från Casumo

Hej Rich Rolex,

Jag är verkligen ledsen att höra att du känner att du har haft en dålig upplevelse med vår tjänst. Vi förstår att verifieringsprocessen kan vara ganska tråkig ibland och vi gör naturligtvis vårt bästa för att se till att den slutförs så snabbt som möjligt för våra fantastiska kunder.

Som en del av vårt åtagande gentemot våra spelare har vi en skyldighet att tillhandahålla en säker och bekväm spelmiljö. Vi behöver därför ibland begära ytterligare information från dig och i vissa fall relaterat till källan till dina medel. Detta är för att säkerställa att vi förblir kompatibla som en speloperatör, kan erbjuda den bästa servicen och känner våra kunder. Vi har försökt att nå ut till dig för mer information för att bättre förstå detaljerna här. Det skulle vara fantastiskt om du kan hjälpa oss med detta så att vi kan se till att du aldrig känner så igen med oss.

Eftersom vi är på ett offentligt forum kan jag inte titta på ditt konto specifikt, men tveka inte att kontakta oss via e-post på hey@casumo.com eller vår livechatt där vi naturligtvis kan hjälpa dig mer detaljerat.

Casumo Team 💕


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Awesome experience

Awesome experience. I would recommend her to everyone.

Upplevelsen ägde rum: 09 mars 2024

Svar från Casumo

Hi Mattias E,

Thank you so much for your feedback, we really appreciate it! 🙏

We always strives to provide a fun journey for our Players, so we're very pleased to hear you've had a great time with us here in the Casumoverse ✨

We're always here to help any time we can, so reach out to us by email or live chat if you need anything 💪

All the best,
Casumo Team ❤


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fick panik

Jag fick panik när jag läste här att Casumo inte vill betala ut pengar. Jag vann 13205 kr och fick pengarna dagen efter utan att behöva skicka in några dokument. Jag rekommenderar ingen att lägga sina pengar på spel för i slutändan är man alltid i minus om man fortsätter spela eller jaga sina förluster.

Upplevelsen ägde rum: 21 februari 2023

Svar från Casumo

Hej Mikhee,

Tack så mycket för din feedback, vi uppskattar den verkligen!

Roligt att höra att vi fick ditt uttag skickat till dig direkt, och grattis till din stora vinst!
Spel är givetvis främst för underhållningssyfte, och pågrund av spelets natur, så kan vi aldrig garantera en vinst.
Vi tar ansvarsfullt spelande seriöst här på Casumo och vi gör vårt bästa för att försäkra oss av att våra spelare har en rolig, och säker stund hos oss medan man spelar här.

Hoppas att du fortsätter att ha det bra hos oss på Casumo, och om du någonsin behöver hjälp, tveka inte från att ta kontakt med oss antingen via chatt eller email på hey@casumo.com

Bästa hälsningar, Casumo ❤


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Väntat på mitt uttag nu i 2 VECKOR

Väntat på mitt uttag nu i 2 VECKOR. Gällande 2000kr. Kundtjänst svarar bara att deras ekonomi ansvariga tar hand om ärendet. Man får ingen uppdatering, även betalat 55kr, för att få kontoutdrag från hela månaden. Skämt företag

Upplevelsen ägde rum: 28 december 2023

Svar från Casumo

Hi Ruben,

Really sorry to hear that you feel like you've had a bad experience with our services.

We have tried to reach out to you for more information to better understand the details here. It would be great if you could assist us with this so we can, of course, make sure you never feel like that again with us.

As we are on a public forum, I am not able to look into your account specifically, but please do not hesitate to reach out to us via email at hey@casumo.com or our live chat service where we can of course help you in more detail.

Cheers Casumo Team ❤


Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Jakten på nytt kasino fortsätter!

Jakten på nytt kasino fortsätter!

Bra ställe där jag hade mycket roligt men tyvärr klarade jag inte omsättningskraven då bonusarna uteblev de sista sessionerna.

Bonusen kom till kontot utan problem och inga problem med att förstå regler och villkor. Jättebra att man fick upp varningsruta när man gick in på spel som inte räknades mot bonuspengar.

Inget behov av support, vilket jag gillar skarpt!

sökmotorn för att hitta spel gillade jag skarpt då de gjorde det mycket enkelt att hitta.

Det enda negativa var att jag inte kunde spela black jack under omsättningskravet. De flesta brukar ha att det räknas till 10%, vilket är bättre än inget.

Mycket troligt att jag kommer tillbaka och provar igen. Vill ju se hur ni hanterar vinster och uttag. ;-)

Upplevelsen ägde rum: 28 mars 2023

Svar från Casumo

Hej Marcus,

Tack så mycket för din feedback, vi uppskattar det verkligen!🥰

Vi är glada att du har haft en bra tid här på Casumo.
Du är självklart alltid välkommen tillbaka till Casumoverse när som helst! 😍

För insatsen med en bonus på BlackJack; Enligt våra bonusvillkor kan du naturligtvis spela BlackJack med bonuspengar och det kommer att bidra med 10 % till insatskraven. Det maximala insatsbeloppet för BlackJack samt andra livespel är 100SEK.

Om något fel inträffat som hindrar dig från att placera spel på BlackJack med bonuspengar, så hjälper vi dig gärna och tittar närmare på fallet för dig i vår fantastiska livechatt. Alternativt kan du skicka ett mejl till hey@casumo.com så kollar vi fallet åt dig 🙏

Med vänliga hälsningar, Casumo ❤


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Jag håller med övriga som säger att man…

Jag håller med övriga som säger att man inte kan få ut sina pengar.
Jag har inte fått ut mina pengar heller, mina EGNA pengar, som jag själv satt in + en liten vinst på 180 kr.
Dokumenten jag skickar är bara fel - varje gång, enligt detta casino. Har diskuterat med dem i några månader nu, gav upp ett tag och anmälde dem, men den processen går ju så långsamt, så jag försökte igår igen. Samma visa - skicka dokument, nähä det är FEL dokument! Har aldrig någonsin varit med om något liknande på något annat casino. Akta er!

Upplevelsen ägde rum: 23 maj 2023

Svar från Casumo

Hej Ingrid,

Vi är verkligen ledsna att höra att du känner att du har haft en dålig upplevelse med oss!

Vi uppskattar att du tillhandahåller ytterligare information för oss att undersöka detta fall. Vi kommer att se till att ta itu med dina bekymmer och kontakta dig via e-post.

Hoppas att vi kan hjälpa dig att lösa detta snart! Eftersom vi är på ett offentligt forum kommer jag att kunna gå in på något kontospecifikt här, men tveka inte att kontakta oss via e-post hey@casumo.com eller vår 24-timmars livechatt där vi naturligtvis kan hjälpa dig mer i detalj.

Ha det bra,
Casumo-teamet 💕


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Casumo lurar folk

Casumo lurar folk, betalar ej ut vinster, skyller på massa bullshit, rider på "lagar och restriktioner" men insättningar är instant utan koll, nej fyfan, klippa fanskappet som äger sidan

Upplevelsen ägde rum: 13 september 2023


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SÄMSTA ”CASINO” på nätet!!!!

..högt upp bland dom sämsta casinos på nätet !!!
Jag väntade i mer än 30 timmar på en uttag/300:- efter det annullerade dom uttaget med påhittade och dumma bortförklaringar om att jag har använt ”fel”metod(fick bara 1 val) !!!!
Nu har jag begärt uttag på nytt, vem vet hur länge jag kommer vänta den här gången…!
Dom använder sig fortfarande av mafia fasoner i ett försök att tvinga dig att spendera/lämna din vinst i deras händer !!!! Låååååggggttttttt….. !
ARN samt Spelinspektionen anmälda!!!!

P.S.
..nu har det gått mer en 44 timmar, BARA usla BORTFÖRKLARINGAR varje gång man kontaktar dom!!!! SPELA INTE hos casumo/oseriösa/lögnare…!!!!!

Upplevelsen ägde rum: 11 juli 2022

Svar från Casumo

Hejsan Atko.

Jag är ledsen att höra över din upplevelse. Det är sant att när man tar ut pengar ska man alltid begära det till samma betalningsmetod man satte in pengarna med, du får dock hemskt gärna kontakta oss för att kika närmre på detta om du behöver hjälp då vi ej kan kolla igenom detta här på Trustpilot på grund av att detta är ett offentligt forum. Kontakta oss via live chatt eller via vår email hey@casumo.com så ska vi se till att reda ut det :)

Hälsningar
Casumo teamet


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

VARNING!!

För inte över ett öre på detta nätcasino. Så fruktansvärt blåst och överkörd ,förnedrad och spottat på när ni undviker kontakt och löser mitt problem som borde va ert problem . Stefan Lövén skulle skött detta snyggare .

Upplevelsen ägde rum: 28 november 2020


Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Precis börjat spela på casumo och har…

Precis börjat spela på casumo och har inte stött på några problem. Efter verifiering av konto som gick på ca 1 timme så har mina uttag kommit till mitt bankkort onom 24-36 timmar.

Kundservice är tillgänglig och allt funkar bra.

👍🙂

Upplevelsen ägde rum: 04 juni 2021

Svar från Casumo

Hejsan Simon😊

Stort tack för din recension och feedback, det uppskattas verkligen!

Jätteglad att höra att både verifiering och uttaget gick smärtfritt - Om du någonsin behöver hjälp med något eller om frågor dyker upp, tveka aldrig på att hojta till oss via chatten eller mejla hey@casumo.com - Vi är redo dygnet runt!

Bästa hälsningar,
Casumo


Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Bland den sämsta supporten i…

Bland den sämsta supporten i spelbranschen, och så svara det inte på mail över huvud taget så stort minus. Men sidan i sig är ok med bra spel utbud och pengarna kommer till slut vid ett uttag, även om det tar 72h, vilket det iof står i deras regler så även om man är ivrig att få ut dem så har de ju meddelat det. Förbättra eran svarstid och läs mailen så borde har ni 5 stjärnor

Upplevelsen ägde rum: 14 oktober 2020

Svar från Casumo

Jag är ledsen att höra att du fått vänta en längre tid på att få svar i våran support. Vi har under det senaste haft väldigt mycket att göra inom alla våra avdelningar här på Casumo och har därför hamnat efter lite i våra svarstider.

Vi arbetar just nu hårt med att komma ikapp i våra köer så att vi kan ge snabbare hjälp till alla våra spelare, som vi vet att ni förtjänar.

Tack så hemskt mycket för att du tar dig tiden att ge oss din feedback så att vi kan förbättra Casumo.


Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Testade på deras nya bettingprodukt…

Testade på deras nya bettingprodukt efter att ha blivit rekommenderad av bästabettingsidorna.se. Jag har tidigare spelat casino hos just Casumo, men blev ändå positivt överraskad här. Visserligen 'r man inte i klass med Unibet ännu, men överlag tycker jag det är en alldeles utmärkt bettingsida med.

Upplevelsen ägde rum: 12 juni 2020


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Riktigt trevligt Casino

Riktigt trevligt Casino

Casumo är nog bland de trevligaste online casinona jag har spelat på. Nu spelar jag ju inte casino huvudsakligen utan poker men när jag vill snurra på lite slots så brukar jag oftast hamna på Casumo eller mr Green.

Ibland crashar spelen vilket de även gör på många andra casinon men jag skulle nog säga att Casumo är bland de mer stabila där ute. + deras support är den bästa jag nånsin upplevt! :)

Upplevelsen ägde rum: 23 augusti 2017

Svar från Casumo

Halloj,

Dubbel-wow! Vilken grym feedback, tack och bock för den kompis. Det gör oss supermega glada att höra :)

Skulle du någon gång ha bekymmer med slotarna så kika in i Live-chatten eller skicka oss ett mail till hey@casumo.com så kan vi kika närmre på det och säkert hinna med lite gott snack också!

Hörs på en sväng :)


Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Kan kräva ytterligare verifiering

Hade tidigare problem med en utbetalning hos Casumo men det är löst nu. Det krävs att man skickar in vissa typer av dokument vid större uttag men annars är det inga problem.

I övrigt en bra sida med stort utbud för fotboll och ishockey

Upplevelsen ägde rum: 22 februari 2020

Svar från Casumo

Hejsan Viktor,

Först och främst vill vi tacka för din förståelse av verifieringsprocessen, eftersom vi är medvetna om att den ibland kan orsaka lite missnöje och förhinder.

Som ett ansvarsfullt online casino vill vi alltid försäkra att vi erbjuder våra spelare en trygg spelmiljö, i kombination med lagar och förpliktelser som måste följas. Om du önskar att läsa mer om verifieringsprocessen och hur vi hanterar dina personuppgifter, har vi all information samlad i vår Integritetspolicy längst ner på hemsidan.

Eftersom vi dessvärre inte kan se över ditt fall från Trustpilot, skulle vi helst gärna vilja få kontakt med dig via vår e-post hey@casumo.com eller live-chatt. Så fort vi har dig i rutan kan vi kika vad som står på, då vi aldrig skulle hålla kvar ett uttag utan anledning.

Hoppas vi hörs snart!

Med vänliga hälsningar,
Casumo


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolut sämst på utbetalningar

Absolut sämst på utbetalning bland alla de casino jag spelat på genom åren (väldigt många). Skyller på mycket att göra, ska ta upp till 72h innan ekonomiavdelningen godkänt ditt uttag och sen ytterligare 1-5 dagar innan jag får pengarna till mitt konto och då har jag verifierat konto redan. Vissa andra casino har betalat ut min vinst innan jag hinner kolla saldot. Rekommenderar er att välja ett seriöst casino som lever upp till namnet

Upplevelsen ägde rum: 13 maj 2022


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Vafan är det här

Vafan är det här? Jag vann en summa pengar igår, går igenom prosessen att ta ut pengarna, nu idag när jag ska gå in o kolla hur det går, så står det att casumo inte är tillgängligt i min region?! Vart är mina pengar?

Upplevelsen ägde rum: 10 maj 2022

Svar från Casumo

Hejsan Victoria ⭐

Tack för ditt omdöme och för beskrivningen av error-meddelandet du fick.

Notera vänligen att Casumo för dig som Svensk, endast får användas på Svensk mark och Svenskt ip nummer. Kan det vara så att du är utomlands, eller använder du VPN? När man är utomland eller använder VPN så funkar nämligen inte Casumo då det strider emot våra regler och villkor.

Då vi talar i ett öppet forum så kommer jag inte dela information om just ditt konto pga dataskyddslagar, men om du vill ha bekräftelse på varför du fick just det meddelandet, snacka med vår support på hey@casumo.com eller via chatten på hemsidan - Våra ambassadörer är snabba och kan ta reda på vad som hände ♥

Hoppas vi hörs!

Bästa hälsningar,
Casumo


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Trevligt!

Då jag tidigare varit i "luven" med Casumo, så måste jag nu därför ändra mitt omdöme till ett som numera är passande.

Upplevelsen ägde rum: 31 juli 2016

Svar från Casumo

Hej där Mauno!

Det var tråkigt att höra. Om du har möjlighet så kontakta oss gärna via email på hey@casumo.com eller via Live Chatten som är öppen dygnet runt för dig så kan vi fortsätta där? :)

Vi hörs snart!


Hey there Mauno!

Sorry to hear that, if possible, could you please contact us via email at hey@casumo.com or via the Live Chat that is open for you 24/7 and we can continue from there? :)

Lets talk soon!


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Se upp för detta bluffcasino

Se upp för detta bluffcasino! Har du vunnit en del så ska du verifiera ditt konto men de godkänner inte dokumenten du laddar upp även om du följer exakt vad de vill ha in. Chatfunktion med botar såklart men man kan få prata med en verklig person. Men är det verkligen en riktig person? En hel del färdiga svar osv.
Spela inte på detta casino!!!
Och nej jag vill inte ha en färdig ursäkt från casinot! Har redan läst era ursäkter så det får vara.

Upplevelsen ägde rum: 05 februari 2022

Svar från Casumo

Hejsan Jörgen

Tack för att du tog dig tiden att lämna ditt omdöme
Det är tråkigt att höra att du inte haft en positiv upplevelse på Casumo.

När det gäller verifiering av våra spelare så måste vi uppfylla våra lagstadgade skyldigheter, och då kan vi efterfråga verifikation på en spelares konto, som fan innefatta (men inte begränsas till) verifiering av er registreringsinformation, som t.ex. personnummer, namn, adress, ålder eller betalningsmetoder.

Jag kan, pga dataskyddslagar inte kommentera ditt ärende öppet i TrustPilot och varför just dina dokument nekats, men våra ambassadörer i chatten är absolut riktiga människor och vassa på vad de gör! Hör gärna av dig igen via chatten eller hey@casumo.com så tar vi det därifrån!😊👍

Allt gott till dig

Casumo


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Sämsta Casino jag har varit på

Sämsta Casino jag har varit på. Det är hur enkelt som helst att göra insättning. Men när man ska göra uttag så hittar de bara på saker för att inte betala ut pengarna. Har skickat alla dokument och tydliga bevis på altt de kräver som andra casino utan probelm godkänt, men inte dom här. Håll er borta från de.

Upplevelsen ägde rum: 10 augusti 2021

Svar från Casumo

Hej Vita

Tack för ditt omdöme.

Jag beklagar att verifieringsprocessen varit svår att slutföra - Vilka dokument som godkännes är vi noga med, men speglar nödvändigtvis inte vad något annat bolag begär eller accepterar.
Vanligtvis skall man kunna sätta in och ta ut pengar utan dokumentation till en början, men dokument efterfrågas av alla våra spelare om man tex spelat för en viss summa, eller vid en rutinkontroll enligt våra regler och villkor.

Då vi tar spelares sekretess på största allvar kan jag inte bekräfta uppgifterna via ett öppet forum som TrustPilot, men vi hjälper dig jättegärna direkt om du mejlar hey@casumo.com eller chattar med os på hemsidan.

Önskar dig en fin dag,

Casumo


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

sämsta casinot jag någonsin varit på…

sämsta casinot jag någonsin varit inne på skulle plocka ut mina pengar och fick först vänta 3 dagar tills dom skicka till mig att jag behövde verifiera min adress skicka bild på en E-faktura och bild på mitt körkort gjorde detta och väntade ytterligare 5 dagar, fick fortfarande inte mina pengar, har varit i kontakt med deras support men kan säga att det inte hjälpte.

Upplevelsen ägde rum: 05 augusti 2021

Svar från Casumo

Hejsan Filip

Tack för ditt omdöme.

Jätteledsen att verifieringen satte igång precis vid uttaget - inte helt ovanligt, och jag förstår att det kan vara krångligt med kontoverifiering.

Dessvärre kan jag inte kika på dina dokument här genom TrustPilot och berätta vad du kan skicka oss istället, men mejla jättegärna hey@casumo.com eller kom till chatten så snart du kan, så kikar vi på det tillsammans och slutför verifieringen en gång för alla!😊

Ha en bra dag så länge

Vänligen,
Casumo