Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-05-09, 09:42   #3571
 
BrakZens avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 544
Sharp$: 760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Butragino Visa inlägg
Hej, BrakZen -
Jag ville göra några kommentarer om ditt senaste foruminlägg.
Det har inte varit möjligt att få full garanti för det italienska systemet från F. D`Agostino från 1985. Å andra sidan är det holländska systemet av van Laarhoven, det svenska systemet och det danska systemet S 7-0-186 garanterade.

Arbetet med att optimera den danska varianten fortsätter, så vem vet var garantin tar slut för systemet.
Tack så mycket för ditt arbete med S 7-0-186 - kanske lyckas du optimera din B-variant och vi får se resultatet i detta forum.
Hälsningar från Butragino
Ibland blir jag trött på mig själv... Fick några minuter över och tittade på B-varianten. Jag trodde att det var 25 tior i det danska systemet och jobbade mot det. Nu tror jag inte att jag fick fram något ens med 24 men det bör gå. Den första förändringen ledde till detta i "botten", en halvering av risken till 23 tior :
Kod:
 -    1    6   25      6/2187   94,51%
 -    1    6   24     12/2187   95,06%
 -    1    6   23     36/2187   96,70%
 -    1    6   22     72/2187   100%
---------------------------
Nu måste jag nog släppa det systemet ett tag så jag kan se på det med "nya ögon". Det blir tröttsamt när man skall förbättra 4 vinstgruppen i ett system med tolvrättsgaranti. Det är betydligt mindre jobb när man arbetar mot den vinstgrupp som är minimigaranterad.
BrakZen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td