Ämne: NBA 25/1
Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-25, 23:34   #15
Storchen
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Storch makes an appearance,Lakers 1Q it is then guys

Väntade på att linan skulle gå ner: Celtics -17

Såg Cavs igår mot rätt sorgliga Nets och de är riktigt dåliga. Hade ändå chansen att vinna men slängde bort den och nu på B2B mot Celts. De har 1 bra spelare Jamison som idag ställs mot Garnett och Celtics är överlägsna dem på varje position inkl att Cavs inte har någon bänk alls. Att Shaq är borta och Semih Erden spelar är bara postivt då Celtics kommer spela lite snabbare (Jag sa snabbare inte snabbt de är fortfarande Boston).

Ingen backdoor cover heller om Celtc är +30 när starters lämnar,108-84 något sånt.
Har jobbat sjuk mkt på sistone....men better one appearance than none!

Vladski
Visst fan har vi sjuk line på Boston vad gäller NBA men Cavs har precis som du säger en minst sagt sorglig roster i år och hur de ska lösa Celtist on the march borta som lär ha fått höra ett och jävla annat av Mr. Doc Rivers om Söndagens debakel borta mot Wizzards!!?

No can do!

Visst har vi Marquis Daniel, Shaq, out inatt och de andra långtidsskadade vet ni sen innan.
Men PP mot Eyenga säger 6'7" mot 6'5" favour PP som är star quality
Garnett mot Jamison är 6'11" mot 6'9" och inta Celtics perimeter defence om du kan Antawn! No treys for you to night!
Erden matchar upp mot Hickson både på längd och speed och bättre altarnativa än sävlige Shaq.
Kan inte se hur Cavs ska kunna hålla detta på något sätt. Men då Celtics fåren dags vila sen innan tuff roadie drar igång mot bl.a Blazers, Suns och Lakers så vågar jag mig inte på 17p FT spreaden då jag inte tror PP får mer än 26min samt vilket i sin tur bäddar för PP under 25pts+rbs, men spelar inte den trots allt.
Garnett lär dock bli ett momemnt för Cavs att flytta på inside, vilket de inte kommer lycka med.

Kör dock varianten och tar Celtics 1Half -8,5 @ 1,94 Betsson(OT -10 line 1Half @Bet365)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1)

Senast redigerad av Storchen den 2011-01-25 klockan 23:39.
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat