Citat:
Ursprungligen postat av fondell
Hade gärna velat att du skriver vad du anser dig vara bäst i, vilket sport samt liga är du mest insatt i?
Hur länge har du spelat, precis börjat med brm? Isåfall vilka nivåer/taktik? Intressant för mig då jag speciellt har enormt stora problem med brm just nu.
Allt sånt är roligt att läsa!
Lycka till!
|
Jag kan ärligt säga att jag inte anser mig själv speciellt duktig i någon sport/liga. Det jag har mest koll på (dock inte i närheten av andra på forumet) får väl anses vara Fotboll och då de lite större ligorna. Annars är det innebandyn som jag har mest koll på. Men försöker utöka kunskaperna varje dag
Har väl egentligen bara spelat med någorlunda kontinuerlig het sen i början av förra sommaren då jag hitta hit. Men nu är tanken att få lite struktur på det hela och som jag skrev ovan att vara lite mer restriktiv i mina spel och inte spotta ut spel.
I dagboken har jag valt att köra en lite aggressivare brm (därav att jag har tänkt att vara mer restriktiv i spelen) då jag har valt att dela upp kassan i 50 units och insatserna kommer att vara 1-5 units.