Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-28, 02:07   #29
Snittgurkan
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Netto har flytt stan så dom slipper jag. Räcker bra med en nära döden-upplevelse från Lidl i fjol.

På tal om Netto så måste jag få bjuda på en blogg-pärla. Den som inte roas av det här tycker jag synd om. http://bloggfrossa.blogspot.com/2006/06/netto.html
LOL.
Har haft en liknande upplevelse. (Kort beskrivet).
1. Det sitter en ensam hjälplös tjej i kassan, som ber en kund att gå och hämta en medarbetare ute på lagret, för hon hade fått slut på kvittopapper i kassa-apparaten.
2. En gubbe hade 2 korgar fulla med äpplen som han tömde på rullbandet. Varför? Jo, det finns inga påsar kvar, säger han. Tjejen ber honom ta tillbaka äpplena för hon kan inte ta betalt för dem om hon inte kan väga dem i påsar. Han struntar i det och går därifrån.
3. Så är det en annan som ska ha en limpa cigarretter. Cigarretterna är naturligtvis inlåsta och nyckel har hon ingen. Återigen får hon be en annan kund leta reda på en medarbetare på lagret. Och naturligtvis så blir det jag som får göra det, då jag är sist i kön.
Många andra som stått i kön hade lämnat tillbaka sina varor och lämnat affären.
Men billigt blev det för mig, då jag bad om att få lite rabatt på ett flak 3,5:or, för att jag köat så länge och att jag hämtat hennes kollega. 50% direkt.
Och detta är värt mer än alla toarullar och coca-cola och 180%-iga ROI. I alla fall om man som jag, törstar än mer efter öl, efter en sådan upplevelse.

Senast redigerad av Snittgurkan den 2011-01-28 klockan 10:44.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat