Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-29, 01:26   #16
kallekula

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Det är många som är det. Jag var det med tidigare i veckan men efter varenda tipsförlags skrik så blev jag mer och mer anti.
Speciellt när svanstedt också gått ut med att det är hans bästa chans.
Därav min bojkott och gå på Askö toy.

Varför har de satt upp Eklundh om de tänkt ladda hårt med Jealous broline?
Han kommer få smyga med helt enkelt.
Nu nu hill kommer ladda, jealous kommer INTE få överta. Askö kommer utvändigt och goop lär pressa på och kommer att få överta. Jealous kommer sitta andra invändigt för att kusken eventuellt försöka hitta lucka senare. För det är så amatörer kör. De letar luckor försent. Det är scenariot i mitt huvud.
Goop kommer inte få sitta och tugga i dödens såsom ni tror.
Enda sättet Beretta kan vinna är om de blir stenhård körning i början såsom travmobben tror. Tvärtom tror jag. På lördag avgörs det

Angående Swept to victory och flemming så läste jag nyss att han personligen sagt att han INTE kommer släppa till någon förutom till Global investment.

Med det utlåtandet så känns det som bäddat för Globalen, eller? Kvar är Svanstedt som joker i leken.
Snälla KP. Eklundh är ingen amatör. Han är lärling hos Uhrberg och har så varit i många år. Han tar snart ut tränarlicensen och ska inleda ett samarbete med just Uhrberg med stall på Åby. Eklundh har kört Jealous en gång och det slutade med seger. Nu Nu Hill har öppnat vetydligt sämre den gånger han haft spår längre ner på vingen. Han har varit som snabbast från fyra och fem. Jag har ingen känsla egentligen för att han ska kunna hålla upp även om han såg rappare ut senast.

Angående Swept så har hon haft spår ett åtta gånger och bara spetsat i två av dessa. Hon är snabb, men att hon ska svara Excallibur på barfotabalans finns inte i min värld. Global Investment till spets är uteslutet för min del.
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat