Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-29, 19:44   #9
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Tanken är ju att jag ska få ut mina spel här i dagboken i hyfsat god tid innan matcherna börjar så att ifall någon som vill rygga kan göra det. Dock är jag - vad jag inbillar mig åtminstone - en bättre livespelare så mina förhandstips ska granskas noga då jag själv är medveten om en del av mina svagheter - det är inte att likställa med dåliga egenskaper.

För en liten stund sen gick jag in med en liten summa på att Southampton vinner mot Man United, då United inte har en av de starkaste uppställningarna. Två gånger när halvtimmen återstår kände jag som ok, men United är United dock. Jag får se vad som händer. Skönt dock att Lazio har dunkat in ett par. Gick in på 2.28 i odds där men skulle precis gå in med mer på 3.50 då Lazio ägde allt spel men jag hann inte innan det blev straff. Just nu så kvitterade United och där fick jag en knäpp på näsan av Owen som ordnar med utjämningen. Nu känns det som det kan rinna iväg här till 1-3. Ska se hur matchbilden är där just nu men det känns som United fått nya krafter och efter deras vändning tidigare i veckan (dock med starkare lag) så kan det mycket väl bli så igen.

Sen hoppas jag att mitt ryggade fransklir sitter också som jag skrev om ovan. En summering kommer senare om vad som hänt under dagen. Har funderingar att kolla in Kaiserslautern mot Mainz där en hemmavändning kanske kan ge lite klirr i kassan.

Dagen har varit helt ok, mest tack vare att mitt 0-0 spel mellan Bolton och Wigan satt. Dock sålde jag av över 35% av vinsten för att säkra hem lite grönt hur det än slutade.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng