Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-29, 20:48   #76
Jonken

Jonkens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 816
Standard

Det många irriteras över är väl tidpunkten han valt att gå ut med detta, bara några dagar innan transferfönstret stänger, samt att han gick ut så sent som i nionde januari med uttalandet:

"Mer än någon gång tidigare måste vi stå eniga. Vi måste leva i nuet och ta en match i taget. Vi måste plocka fler poäng, vinna matcher och klättra i tabellen. Det är vårt mål och jag hoppas på hjälp av supportarna", uttalar sig Fernando Torres till The People och Skysports.com

"Jag tänker bara på Liverpool och på att rädda säsongen. Jag är professionell och vill alltid fullfölja mina kontrakt och jag har inte ens tänkt tanken på att flytta från Liverpool. Men det hänger ju också på vad klubben vill", tillägger han.

"Vi hade mycket framgång under Rafa Benitez och det är svårt för vem som helst att upprepa något liknande. Även om det inte har gått väg hittills den här säsongen så har vi förtjänat mer i flera matcher."

Att han sedan väljer att gå till en klubb i england och Chelsea som är en av de största rivalerna, får väl folk att se ännu mera rött.

Sen har jag också av det jag läst uppfattat det som att transferbegäran kom in innan Suarez "blev klar"

Sen är det väl klart att man kan förstå att killen vill vinna något, men nu när klubben börjar komma på rätt håll igen, både spelmässigt och värvningsmässigt. (dock är det väldigt långt kvar innan man kan slåss om de ädlare titlarna), och Chelsea även känns som ett lag som med den trupp de har nu har sett sina bästa säsonger så känns tidsläget av viljan att bli transferslistad ännu mera konstig.

Men en är inte sista ordet sagt och man gör nog bäst i att inte speckulera i allt för mycket innan mer uppgifter kommer fram.

Som Liverpool supporter är det ju dock oerhört tråkigt då en hel Torres är av absolut världsklass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
Jonken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat