Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-30, 00:11   #862
shoreline

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 261463

Toppmöte. Öst vs. Väst. Salavat i mina ögon ett mycket bättre lag, och framförallt som har man offensiv kvalité som Dinamo inte är i närheten av.
När försvarsspelet fungerar så bra som det gör för stunden så ser jag inte hur Dinamo ska vinna här ifall Salavat kommer upp i samma standard som man gjort de senaste veckorna.

Ogiltigt spel-ID: 261464

Toppmöte här också. Ak Bars vill komma så högt upp som möjligt och är säkert lite revanschsuget efter plumpen mot Yugra senast.
Har svårt att se dem förlora två hemmamatcher i rad.

Lokomotiv har sett mätta ut de senaste veckorna, och vem kan bli sur? De har i princip redan vunnit western conference och går bara och väntar på ett slutspel.

Ogiltigt spel-ID: 261465

Två lag som slåss om slutspelsplatser i de olika divisionerna. Neftekhimik är starka hemma och har spelat bra på sistonde. Tror dessutom att vändningen mot Yugra senast gett dem extra energi.
I mina ögon ett bättre lag än Torpedo, och även om Neftekhimik har råd att förlora poäng här, vilket Torpedo knappast har, så tycker jag ändå att ettan är väldigt spelbar till 2 gånger pengarna. Hade antagligen legat runt 1.80 ifall jag satt oddsen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)

Senast redigerad av shoreline den 2011-01-30 klockan 15:10.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat