Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-30, 02:24   #10
rovfisken666
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

En hård dag faktiskt och då tänker jag inte först och främst på spelet utan på att jag håller på med mina spreadsheets. Just nu lägger jag in samtliga spel som gjorts i januari och jag har väl i dag lagt in drygt 100 spel men det återstår drygt 500 till som ska lägga in och det är inget vidare skoj, utan enbart ett tidskrävande "måste". Jag vill ha lite stats svart på vitt hur det gått under januari och inte bara ha en grön summa.

Dagen har annars varit riktigt bra där det mesta som ska sitta har gått in. Det har varit rätt mycket totalt men det senaste minns jag och det var matchen mellan Jaguarerna och Santos som startade i ett rasande tempo och heta målchanser avlöste varandra. Efter 25 minuter stod det fortfarande 0-0 och jag la in överspel på 2.5 till varierande odds men det högsta som erbjöds var fyra blankt. Santos dunkade först in ett mål som linjedomaren felaktigt vinkade av för offside innan de slutligen satte 0-1 i 37 minuten. 0-2 kom i starten av andra halvlek och nu var det mest en väntan innan Jaguarerna skulle reducera så Santos verkade nöjda. Till slut kom reduceringen och jakten mot en kvittering inledde men det var aldrig riktigt nära så mitt oavgjorda spel till drygt 20 i odds vid 0-2 fick se sig förlorat.

Det ryggade franskspelet satt och det kändes skönt, samtidigt vann Lazio hemma och överspelet (1.5) i milanmatchen satt. Det är livespelen som fungerar bäst för mig helt klart. Styrkan att kunna se vart brädan lutar och det har gett ett fint plus i januari. Dock ska jag sansa mig och inte drabbas av hybris nu men jag försöker verkligen avgöra vilka sidor som är mina styrkor samt vilka egenskaper jag har som svagheter och sen se till att detta utnyttjas på rätt sätt för att maximera vinsterna.

Skönt totalt sett att fredagens usla spel som i stort sett halverade kontot har återhämtats under lördagen. Nu blir det en söndag med mycket intressant idrott. Dels har vi finalen i Australian Open och sen handbollsfinalen på eftermiddagen. utöver det kommer det finnas otaliga matcher i alla dess olika sporter att titta närmare på. jag ska även läsa igenom lite här på forumet och se ifall jag hittar något kul att rygga.

En snabb uppräkning av styrkor och svagheter hos mig avd gäller betting.


Mina styrkor
Skidskytte
Livespel

Mina Svagheter
Hybris i medgång
Tilt i motgång

Utöver detta som inte är speciellt djupanalyserat så finns det en mängd olika saker som jag inte riktigt vet hur jag ska värdera. Fotbollen går riktigt bra men jag känner mig lite obekväm med det då jag har svårt att ta en förlust när jag är säker på ett resultat innan match. Dessutom måste jag bli klart bättre att värdera ett lags chanser innan matchstart och kunna göra bra analyser.

Nu får det bli några timmar sömn innan jag eventuellt kommer upp till tennisen. Spel lagt med låg insats på att Djoko vinner flest game med handicap -5.5 till 3.15 i odds. Annars hittade jag inget intressant vad gäller spel på tennisen just nu, men det beror nog även på att jag är rejält trött.

Kul att jag haft ett par besökare i min dagbok redan. Hoppas det går bra med spelen!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng