Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-30, 12:59   #11
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Så är det en ny underbar dag med strålande solsken och ett lugn som breder ut sig över platsen där jag befinner mig. Det känns riktigt mycket vår i luften även om jag nu enbart har fönstret på glänt. Tennisen satt lika enkelt som jag hoppades då Djoko vann i tre raka men vågade inte spela på det utan -5.5 game kändes bättre då Djoko skulel fixa det även med 3-1.

Så nu studerar jag vad det finns för intressant att spela på i dag. Calgiari snackades det om lite på chatten men oddset var inte lockande för mig då det låg på knappa 1.80. Kan förresten nämna att jag ångrar mitg lite att jag inte spelade Boca Juniors och Cruz i natt då bägge lagen vann hur enkelt som helst och oddsen var fina på förhand. Men jag ska inte gråta över mjölk som inte ens är inköpt.

Tillbaka till dagens spel. Två härliga handbollsmatcher där jag vet att åtminstone Sverige kommer att prestera på max rent mentalt i bronsmatchen. Jag har dock inte hittat något kul där ännu. Egentligen borde jag nog avstå handbollen då jag har en stor röd sifferkombination på mitt resultat där. Jag får se ifall jag beslutar mig för spel där eller inte.

Ja, jag får nog gå igen om dagens schema först innan jag börjar skriva om det känner jag nu. Det jag däremot kan skriva är att jag ska fortsätta lägga in mina spel från januari i min spreadsheet. Bara drygt 500 kvar nu, känns ju supermotiverande, eller inte. Tror jag ska hoppa över all engelsk slaskgalopp till en början så blir jag mer motiverad att få det klart. Ligger faktiskt lite plus där så det kommer inte att bli några missvisande siffror.

Jag börjar få skidskytteabstinens och jag vill till sist berätta att jag irriterar mig lite på mitt tangentbord som jag köpte in som en tillfällig nödlösning. Detta efter att jag rengjorde mitt gamla, men råkade föna det lite för länge för sitt eget bästa. Det fick lite för mycket vatten under rengöringen. Inga frågor på hur jag tänkte eller gjorde tack!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng