Ämne: Fotboll 2/2
Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-01, 23:06   #8
zleeper
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Bristol Rovers - Milton Keynes Dons 2:a @ 2.55


Bristol Rovers som senast gick på pumpen mot sistaplacerade Walshall med 6-1 borta kænns i sisådær formmæssigt. Har nu lånat in lite spelare vilket kan behøvas men kvaliteten på dem kan ifrågasættas. Kommer från lag som Yeovil, Bristol C, Reading och Petersbrough. Visserligen hyffsade lag men tar dem inte plats dær och lånas ut så ær dem antingen dåliga eller i dålig form. Hur som helst tar det tid att spela in sig på ett nytt lag med nya lagkamrater och ev. nytt spelsystem. Førsta matcherna ær alltid svåra som ny spelare. Lægg dærtill att dem har två nyckelspelare borta.
"Rovers have no fresh injury concerns, but are blighted by suspension to two key players, with midfielder Chris Lines and defender Danny Coles both missing out. "

Hemmafacit så långt: 4 4 4 och formæssigt 1 seger på 6 senaste. 22:a av 24 lag med 27 poæng och dærmed under stræcket.

MK Dons har inte heller någon superform. Har 2-2-2 senaste 6 matcherna. Placerar sig som 8:a i tabellen med 40 inspelade poæng på 27 matcher. Har dæremot bara 3 poæng upp till en kvalplats vilket bør motivera laget. Har inga nya skador och vældigt få skador sen tidigare vilket ær positivt. Har nu dessutom signat Keanu Marsh-Brown, engelsk landslagsman (u18/u19) från Fulham. Visserligen 1 månads lån men killen gør troligtvis debut redan mot Bristol Rovers idag.

Att oddset ligger så høgt på bortaseger tror jag beror mycket på MK Dons usla bortafacit 3-2-9 men just en sådan hær match mot ett lag som verkar var i riktigt dålig form och som dras med skador ger jag dem 50-60% vinstchans.

Info osv har jag bara hæmtat från teamtalk och stats från vanlig livescore.

http://www.teamtalk.com/milton-keyne...K-Dons-preview
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5)
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat