Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-02, 12:03   #724
Redbull
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Jag har "hängt" ett tag här nu och läst rekar, olika trådar m.m. men aldrig varit aktiv (med aktiv menar jag följa med i diskussioner och komma med förslag på intressanta spel osv.). Jag har även "hängt" på RoK men där har jag heller aldrig varit riktigt aktiv. Har haft en spelbok som gått bra men den har jag nu tagit bort. Varför? Jo det ska jag förklara här, kortfattat:

* Nivån på inläggen/rekarna. Nivån på Sharps är hög, väldigt hög. Att jämföra RoK med Sharps är som att jämföra random dagis med Oxford/Cambridge. Jag har följt RoK och Sharps dagligen i över 3-4 månader och det är ingen tvekan om vilken sida som framstår som mer korrekt och proffsig. Visst finns det personer på RoK som har koll och är duktiga, men dessa faller tyvärr bort när 90% av folket håller riktigt låg nivå. Både med rekar och inne på "planket". Sen om Holms driver sidan för att tjäna pengar när andra förlorar och lägger upp rekar som han personligen vill torska på låter jag vara osagt.

Vad vill jag med detta? Jo eftersom denna tråd finns så tänkte jag beskriva vad jag tycker. Se det som en klapp på axeln, att ni gör ett strålande jobb här på Sharps och fortsätt med den höga nivå som ni har, och som kännetecknar er. Vet flera "kända" personer som lever på betting som respekterar Sharps och håller det väldigt högt.

Nu ska jag se till så att jag blir mer aktiv här på Sharps…
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fuzzy_ (+1), Pacman (+1), Snivar (+1), RobinD (+1), papak (+1)
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat