Ska ge er mina V64-idéer också. En del är väldigt matnyttiga medan andra mest är lite hokus pokus.
V64-5: 1 Johan Eme känns som bästa spelet med läget och Daniel Olsson. Men jag tycker samtliga ska ha ett öga på 3 B.W.T.Warrior som gjort bra lopp på sistone men blivit bortkörd av Ville Karhulahti, och sist hade den vunnit lekandes med lycka i rygg på en trött storfavorit som lyckades vinna precis.
V64-4: 12 Nelle Pelle med springspår och en formstark Ulf Ohlsson känns tidig men det är vi inte ensamma om att tro. Vad kan vi annars hitta här då? 9 Simb Frizz känns intressant med tanke på den låga streckprocenten, endast 5%. Men vi bör titta extra på hästarna utan tillägg också, framför allt hästarna 1-3. Extra kul med Takter upp bakom Regina One.
Övriga avdelningar har jag inte lika mycket intressanta idéer men i första avdelningen gäller det en eller alla hästar. Att ta alla känns dock tråkigt då de flesta ändå har en del streck på sig. Spika Goop är väl det mest intressanta där pga läget.
Avdelning två är så bedrövligt dålig så jag vill inte ens spekulera i vem som kan vinna, för någon måste väl vinna?Hästarna 4 o 8 skulle jag ta med på ett system åtminstone men det förutsätter ju att vi har minst fem streck i avdelningen.
Tredje avdelningen är inte mycket roligare men vi har en fransk häst med Jörgen Westholm och den kombinationen över lång distans känns som spik även om hästen vekar ha lite svårt att sätta benen rätt.
I sista avdelningen är min första tanke, spik på Dance Joss som gjorde det senast. Vill man nu inte sitta med spik inför sista ifall det är fem rätt på kupongen så ta med följande kuskar, Takter, Goop och Adielsson så räcker det långt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|