Qirren: Mer aktivitet här inne från dig sida, tack

Nä, men sån info och tankar uppskattas, hade själv inte koll riktigt på hur Flames spelat på slutet mer än att jag sett förluster och att Philly vunnit.
Geezer: Låter bra. Jag kommer testa ett överspel där.
sallesork: Kollar på den matchen idag går funderingarna mer, orkar Carolina en till sådan match? När kommer "vändningen" för Edmonton?
Själv har jag stressat ihop 3st spel nu. Hoppas på målfest inatt, var snålt med mål igår..
PIT Penguins ML @ 1.74 3u
BUF Sabres @ PIT Penguins O5.5 @ 2.05 3u
PHL Flyers @ CAL Flames O5.5 @ 2.10 3u
Penguins kommer från en 1-1 match ft, nu kollade jag inte så mycket av matchen utan hoppade in då och då, men av de jag såg så hade man mestadels ett bra spel men satt in inte pucken.
Ett målrikt lag i vanliga fall som kommer vinna den här matchen.
Tar man en snabbkoll lagen emellan så ser statistiken ut så här:
Buffalo is 2-4 SU in its last 6 games
Buffalo is 1-5 SU in its last 6 games on the road
The total has gone OVER in 4 of Buffalo's last 5 games on the road
Buffalo is 3-7 SU in its last 10 games when playing Pittsburgh
The total has gone OVER in 6 of Buffalo's last 7 games when playing Pittsburgh
Buffalo is 4-9-2 SU in its last 15 games when playing on the road against Pittsburgh
The total has gone OVER in 5 of Buffalo's last 7 games when playing on the road against Pittsburgh
Pittsburgh is 4-2 SU in its last 6 games
The total has gone OVER in 6 of Pittsburgh's last 8 games at home
Pittsburgh is 4-2 SU in its last 6 games when playing at home against Buffalo
I PHL@CAL så blandar jag statistik med tankar jag fick från den här tråden.
Flames kommer från mycket förluster för att sen ta en storvinst (6-1).
Får troligen tillbaka målskyttar i laget idag, och med det och en 6-1 vinst i ryggen så tror jag inte man tänker ta en förlust då man har 9 raka innan vinsten mot Edmonton. Nu har man läge att göra någonting positivt av det här och det vet spelare om.
The total has gone OVER in 7 of Philadelphia's last 10 games on the road
The total has gone OVER in 11 of Philadelphia's last 14 games when playing Calgary
The total has gone OVER in 5 of Philadelphia's last 7 games when playing on the road against Calgary
The total has gone UNDER in 9 of Calgary's last 10 games at home