Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-02, 21:19   #1
macin

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

Macin - Delar med mig av det goda - Basket, Ishockey, Fotboll, Specialspel

Macin - Delar med mig av det goda - Basket, Ishockey, Fotboll, Specialspel

Hej,

Jag har tänkt skapa en spelbok för att hålla mig själv aktiv inom sportens värld. Lägger man spel, så blir man per automatik mer insatt och mer intresserad utav samtliga sporter.

Jag har sysslat med betting sedan tidig ålder, men tagit det seriöst senast 4 åren ungefär. Idag är jag snart 22 år fyllda, så man kan säga att jag började ta betting mer seriöst vid myndig ålder.

Jag håller mig till många bolag, men rekar aldrig på euro/dollarsidor.

Har ni tillgång till bet365/betway/betsson/pinnacle/10bet/888sport/bet24/betclic/betsafe/bwin/centrebet/expekt/ladbrokes/nordicbet/unibet/william hill/sportingbet/ så täcker ni de spelsidor jag lirar hos.

Jag kommer ägna mig åt helt egna spel jag själv tror på - privat är jag en aktiv ryggare men vill bevisa för mig själv att jag kan krydda long-term profit rekare med egna profitabla spel.

Jag kommer reka basket, mestadels NBA då nba.tv konto innehas, samt en del NHL. Det mesta kommer röra sig om specialspel och ligor som jag tittar mycket på.

Jag har tidigare spelat Innebandy på en hög nivå innan jag la ner det,
spelade bland annat i stadslaget för Stockholm där vi lyckades knipa guld mot Malmö i finalen - tyvärr så är innebandy tio gånger roligare att
spela än att titta på - så här kommer det inga rekar.

Jag kommer börja med en kassa på 200 units, där 1-5 kommer vara unitsize.

Jag kommer svara på eventuella frågor i mån av tid - jag jobbar heltid som IT-tekniker och lägger ner 12 timmar om dagen på att ta mig till jobbet, vara på jobbet och ta mig hem.
Övrig tid ägnar jag åt att hitta profitabla spel i form av att rygga, det blir även 20-25 timmar double or nothing-grind i veckan (spelform i poker för er som inte är insatta.)

Har tyvärr inte statistik för mina tidigare lagda spel samt ryggningar (totala spreadsheetet d.v.s) - men jag skulle uppskatta att min all-time ROI sedan jag startade med betting ligger mellan 104-105% ROI.

Jag är även för att omsätta stor del av rullen och ha mycket levande spel, då jag gillar att jämna ut variansen så mycket jag bara kan.

Avråder inte helt ifrån att rygga - men avråder er ifrån att håva in månadslönen på mina spel. =)

Tack för mig och BOL /macin
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat