Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-02, 22:50   #4
macin

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

Spel 1

Los Angeles Clippers - Chicago Bulls, Winning margin U10.5 poäng
Insats: 5/10
Odds: 1.53
Spelbolag: Bwin

Motivering:

En väldigt jämn match på förhand. Oddsen står i 2.15 / 1.79.
Centrebet lägger sig på 1.418 om man gör en snygg liten dubbelchans (2.65 samt 3.05) - och nu får vi samma spel till 1.53 hos bwin vilket jag anser finnas värde i.

Clippers är 9-1 hemma senaste 10 hemmamatcherna. Väljer att inte titta på bulls bortaform då dom lirat 6 raka hemma och nu ska iväg på en 5 matcher lång bortaturné. Bulls är 6-0 på dessa hemmamatcher, så det är två formstarka lag som gör upp om denna match. Att något utav lagen vinner med mer än 10 poäng ser jag inte som speciellt troligt med lagens nuvarande form.

Spel 2

Cleveland - Indiana Pacers 2 Winning margin U10.5
Insats: 3/10
Odds: 2.60
Spelbolag: Centrebet

Motivering:

Cleveland är rent ut sagt pissdåliga just nu. Jag tror jag räknar cleveland's loosing streak till 21 raka torsk, ungefär lika dåliga som Nets vid en period förra året. Man har dock en "plikt" att ge hemmafansen någonting, och en vacker dag kommer Cleveland bryta sin loosingstreak. HCP på Indiana var tidigare lagd på -5.5 som nu har gått upp till -6 och -6.5. Att indiana ska vara favorit kan vem som helst räkna ut, men jag tror och hoppas att cleveland kan bjuda upp till dans och förhoppningsvis torska med max 10 poäng.

Som "bollplank" för mitt spel så tittar jag på bwin's winning margin oavsett lag som vinner som ligger på 1.65. Att då få 0.95 mer i odds på indiana-seger som känns trolig, så tycker jag det finns klart spelvärde i detta.

BOL

Senast redigerad av macin den 2011-02-02 klockan 22:51.
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat