Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-02, 23:15   #41
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

En bedrövlig kväll kan jag milt säga. Inte ett enda resultat kändes som det gick min väg i dag och jag vet inte om det var mig eller lagen det var fel på dock. Enda jag egentligen var rätt på, var där jag valde att avstå spel, nämligen att Chievo är svårslagna på hemmaplan och det visade man i kväll igen när Napoli fick åka hem med en 0-2 förlust. Vad hände i de övriga matcherna då?

Liverpool vann visserligen med två och det spelet satt men tanken var att de även skulel leda i HT men de valde att göra mål i matchminut 47 istället för innan paus. Suarez startade dessvärre inte men han fick ett mål i sin statistik när han väl äntrade planen. Så Liverpoolmatchen slutade even, men övriga matcher var bara ett enda svart stort hål som slukade mycket energi. Den ska Sydamerika vinna tillbaka åt mig nu, dock hittar jag ingen stream från dessa matcher.

Newcastle var bedrövligt dåliga borta mot Fulham och hemmalaget var inte mycket bättre. Ett tag kändes det som 0-0, eller ja nästan hela matchen. När väl Fulham gjort sitt mål så skapas det mer målchanser och i 80:e matchminuten väljer jag att boka resultatet 1-0 med en förlustrisk på 23€ till 1.46 i odds. Det skapades tre extret farliga lägen efter detta och det är otroligt att inte Fulham gör ytterligare ett mål. Men så är det väl med en usel form på en själv, då spelar det ingen roll vad som spelas.

Bolton blev så målfattig som den senare statistiken pekade på och det blev ingen vändning, mer än en liten för Bolton som lyckades få in en boll i 90:e minuten. Så det överspelet satt inte och jag får analysera ifall detta var ett dåligt spel eller inte. Samma gäller överspelet i matchen mellan Udinese och Bologna, mållöst ända till runt 70:e minuten innan de hinner göra varsit mål. Ja, vad ska jag säga. Känns bara så fel allting just nu.

Vidare så förlorar Blackpool hemma mot ligans sämsta lag, West Ham och med hela 1-3 dessutom. Så det var ännu en hård förlust då Blackpool ska vinna den här matchen ofta nog men icke i dag.

Till sist så var mitt säkraste spel i dag lika illa det. Cesena släpper in ett tidigt mål och under resten av matchen lyckas de enbart få i9n en kvittering och jag hoppas de spelar i Serie B nästa säsong. Jag kommer alltid att ha känslor med under och efter spelen, men låta det ligg vid sidan innan jag placerar mina spel.

Jag kan gräva ner mig nu och hoppas de brasilianska matcherna går min väg. Ja, jag enbart hoppas numera, jag tror ingenting längre om den här kvällen.

Men jag behöver jobba med mig själv hur knäckt jag kan känna mig märker jag, allt självförtroende är som bortblåst och det började redan i går och jag tror till viss del det följer resultaten i kväll. Sunderland mot Chelsea är ungefär samma match som Chievo mot Napoli. I går var jag hårt på Sunderland med fyra olika spel vilket allt gick åt skogen. I dag drog jag öronen åt mig och vågade inte spela. Detta är inte första gången detta händer och antagligen inte sista heller. Bedrövligt är bara förnamnet på det mesta just nu. Medgång föder medgång och motgång föder motgång. Hur ska vi vända detta nu då?
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng