Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-01, 12:58   #8
Kiwid10

Kiwid10s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Ja, Flames ser väldigt intressant ut.
De får ju troligen in Hagman, Stajan och White i truppen till denna match. Flames stora problem har ju varit att man ej gör mål, men kanske kan Hagman eller Stajan bidra med det direkt?
Kommer nog att gå emot er i Calgary vs Philadelphia matchen.
Stor omsättning på spelare o Calgary, tappar i mitt tycke den bästa backen i Dion Phaneuf.
De behöver målskyttar till laget men får:

Matt Stajan är väl vad de hoppas kan bli en spelare som gör lite mål framåt och är ingen grovarbetar skall väl tilläggas, kommer han att göra 25 mål per säsong så får de vara nöjda.....

Gillar iofs Ian White, back som gör en del poäng.

Freddie Sjöström vs Niklas Hagman ser jag som att de byter en energi spelare vs en annan.
Hagman i mitt tycke överreklamerad, han får spela i top 2 lines i Toronto men i vilket annat lag som helst hade han spelat i 3e ev 4e linan...Hagman gör ca 20-25 mål per säsong men har då spelat i "målglada" lag. Både Dallas och Toronto har inte direkt värnat om det defensiva spelet...

Även Jamal Myers fick de i traden, en energi spelare av det äldre slaget...

Skum trade i mina ögon, verkar som om Toronto bara ville bli av med en hel del spelare...
Mina tankar och ideer kring denna trade och vad jag tycker om spelarna..

Iginla borta inatt? Då blir spelet än enklare...

Om alla spelare kommer till spel inatt kan det så kan de få problem att komma in i Calgarys spel. Kan ju inte direkt påstå att Torontos tänk och Calgarys tänk är det samma....

Men, skall dock bli en intressant match. Jag gillar Flyers och hoppas de orkar resa sig efter några mindre bra matcher. De är i mitt tycke det bättre laget och borde kunna utmana de bästa lagen i NHL, bara de inte tappar engerin som de gjort lite för ofta denna säsong...

Hoppas dock vi är sams efter matchen

Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-02-01 klockan 13:39. Anledning: Ändring ang. traden
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat