Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-03, 13:40   #129
Redbull
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Relativt ny här på forumet. Har varit medlem ett tag men aldrig hängt med i diskussionerna. Tänkte bli mer aktiv nu.

Jag är en Skånepåg från Helsingborg i mina bästa år (20-30) och jobbar till vardags som ekonom (är utbildad ekonom). Trivs väldigt bra med karriärvalet och som ekonom så har man (oftast) ett väldigt stort intresse för pengar/kapital och speciellt olika typer av maximeringar. Tjäna pengar är kul helt enkelt. Dessutom extra kul när pengarna jobbar åt dig och inte du åt dom.

När det kommer till betting så har jag lirat sen jag var 18 år gammal. Men riktigt seriöst med BRM m.m. så har jag lirat kanske ett år. Spelar främst på fotboll och hockey. Ser bettingen som ett sätt att tjäna extra pengar, lever inte på det och har inte tänkt göra detta inom det närmaste heller. Dock finns tankarna att i framtiden leva på daytrading och betting.

Vilka summor spelar jag för? Tjaa, januaris omsättning uppgick till drygt 60 k med en ROI på ca 121 %. Januari månad var en av mina bättre månader…

Nu kör vi
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+2)
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat