Nattens NHL gick bra där jag satte samtliga fyra spel och hade jag inte blandat ihop Vancouver med Washington så hade jag även lämnat in spel på Vancouver, men så blir det om natten ibland. Basketen skulle jag rygga men hittade bara ett spel jag ville rygga och gick mot på Portland då jag inte kunde se en förlust med åtta poäng, men nu klappade de igenom helt i sista quartern och det spelet gick åt skogen, men en natt som ändå räddade upp en del av kvällens förluster och usla resultat.
I dag har jag redan gått in med överspel (2.5) på Bari-Inter till 1.90 och även om en del talar mot detta så blir det mycket mål i Inters matcher och även om Bari enligt statistiken har svårt att göra mål så känns det ändå motiverat att spela då just Inter har målkalas alltid, antingen framåt eller bakåt.
Har även gått om med 3-vägs hc på att Vasco Da Gama ska vinna med två mål eller mer till runt 2.50 i odds.
Men matchen som jag ska hitta helt rätt på är mellan Kettering och Crawley. Tidigare har jag varit inne på hemmaseger här men överspel kanske är den rätta melodin istället coh jag kan även tänka mig överspel i HT. Mycket av mina analyser handlar om att Crawley lever i FA-cupen just nu och även om de samtidigt behöver poängen i ligan för att fortsätta inneha förstaplatsen, så verkar vi människor ha svårt att fo0kusera på rätt saker i rätt ögonblick.
Blir att gå igenom lite speldagböcker nu och se vad det mer kan finnas för kul information på forumet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|