Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-03, 14:53   #20
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2208
Standard

Citat:
skrivet Sun October 03 2010 11:38 Hide Post
tja boys!!!!!!!lever ni?????wagner !heeej.....da e jag den som toppar bland innlagen el?Smile
kul o se dig pekka/hodleSmile
...........
trott el ej.....i fredas fyck jag in ett system 3,4,5 1)Norrkoping -Falkenberg 2@5,50..2)hanover-st pauli [email protected])usd-shamrok 1 @5,75......bohemians-bray x @5,0.....villareal b-salamanca 2 @3,0
kosta 4,8 euros o fick in 1200e!!!!!!
allt gickk till skulder dock da jag hade inbrott hemma i sommras ..........2 pa 3 ar
men jag overlever hopaps jagSmile Smile

Lite tips .....Lille-Montpelier under 2,5
o en bomb i grekiska andra ligan
Levadiakos-Thrasyvoulos ger 2an over @5
Levadiakos e riktigt ute i blasvedar da man ertappa eller ratatre sagt en mv anklagade honom for att forokt muta upp honom(spelar trikala).........sen dess har bossen i Levadiakos tom fatt sitte inne en dag o sen dess har laget torskat 2 matcher i rad stort............trikala-levadiako sluta 4-0.........dessutom e det lite lokal derby da livadia ligger nara athen dar bortalaget kommer ifran.....liten innsats kan va vart.....det e ju trotts allt skrall
Ja du känner väl igen stilen. Om han spelat i egen butik framgår inte.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat