Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-03, 21:29   #1
Tennisgambler
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 63
Sharp$: 408

TG - Juni till augusti!
Stats: 10 - 9 - 3
ROI: 107.32%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Tennisgambler samlar fickpengar - Från juni till augusti!


Kort om mig:
Har varit en tennisälskare sen den dagen jag föddes. Har spelat på tennis sen tio år tillbaka, mer seriöst dock under som senaste åren. Jag har annars ett vanligt jobb, så jag lever inte på gamblingen, även om jag kunnat tjäna en hel del pengar.

Varför dagbok:
Har drivit en blogg men den tog alldeles för mycket tid, så den lades ner. Vill gärna bokföra mina spel på ett enkelt sätt och iom Sharps.se existens så såg jag detta som det bästa alternativet. Tänkte innan dagboken start använda denna sidan till att bokföra mina rekar, men ändrade mig iom att det är så mycket mer praktiskt med en dagbok. Så jag startar om!

Så här spelar jag:
Unitstorleken är 1-10 units. Kassans storlek har egentligen inte någon betydelse men jag bettar nästan alltid runt 2-7.5% av kassan. Alltid singlar som gäller. Kommer reka ibland men då jag har tidsbrist så kommer jag att, rätt så ofta bara skriva ut mina spel, utan någon rek. Kommer spela på runt 3-4 spel, som max under en dag, det är absoluta max. Då tiden även här hindrar mig från fler bet. Ryggar aldrig utan spelen är alltid "mina egna". Spelar annars både på damtennis och herrtennis, även dubbel. Kunskapen är väl ganska jämn fördelad. Spelen ska jag försöka posta här lite innan spelstoppet, om någon nu skulle vilja följa dom. Spelbolagen som jag hämtar mina odds från er lite olika men oftast blir det från Pinnacle.

Mål:
Tjäna ihop tillräckligt med mycket pengar som sedan ska gå till en resa i juni månad. Det ska iaf räcka till biljett, tur och retur, dock hoppas man ju alltid på mer. Resmålet förblir f.ö. dolt.

Ser gärna:

Att tråden/dagboken inte används som något diskussionsfält. Det är tillåtet och kommentera vissa saker och så, bara det inte blir överdrivet mycket.

Tennisgambler

Senast redigerad av Tennisgambler den 2011-02-03 klockan 21:35.
Tennisgambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat