Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-04, 00:47   #45
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Äntligen en bra kväll där flera fina spel satt så känner jag mig lite mer på banan igen. Så efter nattens och nu den här kvällens spel så har jag hämtat upp det större tappet dagarna innan. Det ger en självförtroende och det är enklare att följa sina tankar så nu kör vi vidare med gasen i botten.

För övrigt har det varit en smått komisk kväll. Först lyckas Inter fixa överspelet i 94:e och 95:e minutenm vilket är galet, men lägg där till att när det står 1-1 mellan Sao Paulo och Linese så ska jag lajva på Sao Paulo till 1.75 men när spelet räknar ner från åtta så stängs marknaden när det återstår två sekunder för att Sao Paulo gör mål. Sen missar jag att spela på Sao Caetano hemma mot bottenkollegan till 2 i odds, vilket känns som ett härligt saltat smör. Men in på lajven och ska spela och precis när jag trycker "spela" så stängs marknaden av att de gör 1-0 i matchen. Ja, smått komiskt att det sker samma kväll efter varandra.

Ett flertal tänkta spel har också suttit i dag men inget som irriterar mig då jag inte fann motivering att spela av en eller annan orsak, lite som Chievo i går. Nu går vi in i nattpasset och jag får se ifall det blir något mer spel än det som jag redan ryggat blint och halvblint inom basketen. Jag verkar ha hög ishockeyform så det är möjligt att jag finner ett NHL-spel men dessvärre spelar inga av mina favoritlag i natt så det känns lite som jag är ensam i en stor skog och ska plocka blåbär utan korg.

Dessvärre hinner jag inte skriva om alla mina spel här i speldagboken och det irriterar mig lite men jag prioriterar att chatta, se på idrott eller snacka i telefon - samt - för att inte glömma, lägga spelen. Men jag önskar jag kunde få ner samtliga tankar och analyser till de få som eventuellt är här och läser ibland, speciellt när Timrå ger så bra borta mot MoDo och när dessa har mötts den här säsongen så har det blivit klara bortasegrar i samtliga tre matcher. Att Helsingborg med sin starka laguppställning ger närmare tre gånger pengarna känns också som jag borde skriva om. De brukar slå Bröndby och HIF tar dessa matcher mer seriöst än Bröndby som mest spelar av säsongen medan HIF ska hitta sitt spel som i år ska ge guld. Jag är glad att jag hinner få ut mina tankar lite här och där, främst i chatten men jag hoppas även få ner det här och då på ett lättöverskådligt sätt. Men samtliga spel läggs numera upp i mitt sheet så fort de är matchade eller lagda.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng