Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-04, 04:04   #49
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Jo, jag trodde inte att dessa öste in mål mot varandra för då skulle oddsen inte stå där de gör. Normalt vill jag väga in statistik en del men det är ingen sanning även om den aldrig kommer att ljuga historiskt sett. Men förutsättningarna är att bägge lag har värvat anfallare som ska göra mål. Det känns som att de inte går in i den här matchen för att hålla nollan och hoppas på ett mål framåt för tre poäng, men detta är enbart mina funderingar. Antagligen spelar väl inte Carroll, och Suarez vet jag inte om det blir någon succé för men det andas optimism i bägge klubbar just nu och Europaspel är siktet. Väger vi in dessa parametrar så känns det som statistiken får stå tillbaka den här gången. Hade de mötte för tre veckor sen hade underspelet varit givet - nu kommer det brinna på Stamford. Tillägget Bridge kommer att tas bort 2022
Absolut, historik är aldrig hela sanningen men det visar en del.

Det jag fetmarkerade i din text, där svarar du egentligen själv varför det lutar åt en målsnål match. Inget av lagen har egentligen råd att tappa poäng, lär bli tillknäppt med två målvakter i världsklass i de båda kassarna.

Lycka till hur du än gör.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng