Bra stim man är inne i, med fyra raka. Ska se om vi kan göra det till sex.
Det blir två spel inatt, på en och samma match. Ett tungt och ett minispel. Fed Cup och damtennis som gäller, mötet mellan Stosur och Pennetta, i Australien på underlaget hard.
Ogiltigt spel-ID: 269835
Ogiltigt spel-ID: 269840
Varför Pennetta vinner:
1.Pennetta har väldigt lätt för Stosur. Dom har mötts tre gånger tidigare, alla möten har ägt rum på hard, åren 09/09/10 och alla möten har slutat med 2-0 i set till Pennetta. Stosurs spelstil passar Pennetta väldigt bra helt enkelt, och detta erkänner Stosur i en intervju inför nattens match:
Stosur: "“I have struggled against her,”
“She can handle my pace very well. She doesn’t have a huge weapon but she does everything extremely well and she’s very consistent.
2. Nu är detta inte bara en vanlig individuell match utan nu spelar båda för sitt land och för ett lag. Italien som inte bara är reagerande mästare utan dom har faktiskt vunnit Fed Cup två år i rad. Detta tyder på att spelarna verkligen trivs ihop och att dom verkligen är lagspelare. Italien som nation överlag brukar vara ha väldigt sammansvetsade lag med en bra taktik, här är inget undantag. Här har Pennetta är riktigt fördel enligt mig, jag tror hon är beredd och göra vad som helst för en vinst och det tror jag inte Stosur är.
Anledningen till att detta odds är så högt som jag tycker det ändå är på Pennetta, är att Stosur är på hemmaplan. Däremot tycker jag att detta överskattas något enormt och jag är inte så säker på att det blir till en så stor fördel som kanske vissa tror, snarare tvärtom.
Otroligt bra odds, spelas alla dagar i veckan.