Skidskyttet gick bra i dag även om jag klantar bort mig och borde haft vinnarspel på bägge, men den ena såg jag inte och den andre var jag sniken på oddset. Men formen håller i sig och speciellt livespelet fungerar fint då folk är som galna i att spela favoriter som skjutit klart fastän att de inte gjort det speciellt bra.
Vad har annars hänt i dag då? Troja gjorde att jag plussade på Allsvenskan i dag även om Växjö inte lyckades vinna förrän på ÖT. Men allt kan inte sitta så jag har huvudet högt fortfarande och självförtroendet fungerar. En märklig sak just nu är att jag knappt har några spel igång. Normalt har jag fullt upp med att rätta spel och se på matcher men i dag har det varit lugnt. Dels gick mycket tid till skidskyttet och sen har internet strulat alldeles för mycket.
Men jag ska gå igenom vad det finns för matcher nu men tveksam ifall det blir något spel. Jag har lagt in lite spel på Betfair som ännu inte är matchade till nattens NHL, så det blir att jag kommer att se en av dessa matcher tror jag ifall jag inte tar coh sover istället.
Det mest komiska just nu är min form på att spela överspel. I de fem senaste matcherna har det varit 0-0 i HT och resultaten har varit 0-0, 0-3, 0-0, 1-0 samt 1-1. Tre av dessa mål kom i nittionde minuten eller senare och samtliga har kommit efter den 65:e minuten. Men inte ger jag upp för det, nu närmast gäller det Chelsea - Liverpool på söndag men det kräver att jag får vad jag begärt, nämligen 2.10 på Betfair. Så ta rygg ifall ni vill ha målsnåla matcher att följa. Ja, tur inte allt spel varit lika bedrövligt men det är nog en viktig sak att få dåliga serier inom någon marknad för att lära sig mer och utvecklas som spelare. Men självklart ser jag hellre grönt på allt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|