Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-05, 16:05   #31
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Håller du fortfarande på med mörkpoker, Wagner?

Vart tog Bananbilen vägen?
Varje dag i princip. Är ju hemma säkert 340 av årets dagar och då spelar jag om passande bord finns. Snittade 101 kr om dan förra året och det är jag nöjd med. Timpenningen blir ju rena skämtet så det är inget man håller på med för profiten i första hand. Skulle tjäna betydligt mer på vilket skitjobb som helst. Men nu är jag ju spelare så det är inget alternativ. Spelandet har ju varit vägen bort från jobb och väckarklocka.

Har inte haft en enda torskmånad sen SS började med pokern och kommer aldrig få någon heller. Inte för att jag är så fruktansvärt bra utanför att motståndet är så pass skralt. Kanske lite av varje? Pokern går ju kräftgång överlag men det går inte en dag utan nya ansikten..(säger man så?) på mörkpokern. Men är ju också en förutsättning för att det ska fungera. Skulle vi fortfarande vara samma gubbar som spelade första året skulle vi knappt få ihop ett fullt bord.

Har ju en teori över tillväxten på mörken då pokern tappar sammantaget. Folk har insett hur tråkigt det är att nöta texas och söker därför upp alternativen. Det gör dom rätt i tycker jag.

bananen? Här kanske http://www.kossan.se/bananbil.htm
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat