Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-05, 19:16   #55
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Har tänkt en del på detta att försöka hitta ett system för att spela mot det laget som tar ledningen live. Frågan är om det finns ett generellt svar på vilka sorters matcher som det är lönande att göra detta i. Även om minnet är selektivt så kan jag se att det händer väldigt ofta, men det lär inte hända så ofta att det skulle vara ev plus att göra det i samtliga matcher.

Jag har haft detta i tanke ett längre tag men det känns extra aktuellt när matcher som Newcastle - Arsenal slutade 4-4 efter 0-4 i HT samt att Bayern München leder med 0-2 borta över Köln men tappar den matchen. Nu vann inte Newcastle men vändningen var ändå enorm men Köln kunde köpas till 400 i odds. Liknande spel är klart ev minus hos traditionella bookmakers då dessa är extremt fega på vändningar. Bl a på Tipico så hade ett spanskt (tror jag) lag ledningen med 5-0 i 60:e minuten på hemmaplan och lika gav 300 och bortaseger 900, vilket jag känner är i snålaste laget

Finns det någon som läser här inne som haft liknande tankar att spela mot det laget som leder? redan från 1-0 och liknande då. Vilka matcher lämpar det sig bäst i?
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng