Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-06, 02:38   #58
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av geson Visa inlägg
Varför bokade du inte arsenal istället? måste ju ha stått i 1.01-1.05 typ?
Och hur länge sitter du kvar innan du grönar med en 110taggare?
Skulle aldrig få för mig att boka Arsenal i det läget när oddsen är över 100 kryss. Minna inte exakt vad Arsenal stod i faktiskt men ifall de stod i 1.02 är det ju felaktigt att boka då det betyder att du får 110 i odds på både kryss samt seger för Newcastle, vid läget jag bokade stod nog seger för Newcastle i 350 kan jag tänka mig. Jag gick in på seger för Newcastle efter att de gjort 2-4 reduceringen.

Det är väl oftast mer fördelaktigt att laya när oddsen har stor skillnad då 1.02 vid tvåvägs betyder 60 i fall du layar det andra istället. Så är det riktiga oddset där kanske 75 istället. Men det flyttar sig inte till 1.01 på den andre för då är det 110 i odds på det höga och det riktiga där var ju 75 som exempel. Shit vad rörigt detta inlägg kändes.

Förstod jag dig rätt?

EDIT: Missade din andra fråga. Jag väntade till krysset infann sig och sen köpte jag Arsenal med 30 € till 6.8 i odds tror jag det var. Men tidigare har jag fegat mycket mer när jag grönar ut och säljer av i omgångar men jag kommer att ändra mitt spelande lite där. Vissa saker komme rjag köpa i syfte att sälja av medan jag oftast kommer (som nu med krysset) köpa för att behålla och sen blir det endast i slutet som det säljs av så det inte kostar för mycket, t ex när 110-taggaren har blivit en 1.4-taggare istället. Tidigare har jag sålt av vid 4-8 redan, ofta för att rädda tillbaka insatsen bara.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-06 klockan 02:42. Anledning: EDIT
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng