Citat:
Ursprungligen postat av iCash
Vad får dig att "tro" på dessa spel idag, vore mycket intressant att höra din synpunkt 
|
Groningen är riktigt starka hemma. Willem II har defensiva problem i och med att båda målvakterna Harmen Kuperus och Niki Mäenpää är skadade. Lägg då till att Davino Verhulst är tveksam, även han målvakt!! Sedan har Willhem II sina mittbackar Denis Halilovic (12/0) och Veli Lampi (21/1) avstängda.
Bologna ville jag spela rak etta på egentligen men fega ur lite

Här har jag bara statistiken att ett starkt hemmalag möter ett svagt bortalag. Bologna har bara förlorat en hemmamatch i år och Catania har ej vunnit borta.
Milan och Zlatan är nog revanchsugna efter poängtappet hemma senast mot Lazio (tror jag det va). Vågar inte heller här tippa rak tvåa utan fegar lite, förlorar gör dom inte.
West Ham har en stekhet Obinna längst fram. Han kommer garanterat inte gå mållös idag och det räcker för att West Ham minst ska fixa krysset mot ett blekt Birmingham.
Napoli är lite av en gåta. Man spelar stundtals grym fotboll men som senast får man ingenting att fungera (förlust borta mot Chievo tror jag det va). Idag tar man sig samman inför en fanatisk hemmapublik och fixar en trygg seger med minst två bollar. Cavani är i form!
Jag vet att det inte är så mycket till statistik och så men jag går mest på känsla och den säger att detta är bra odds