funderar
luktar i-landsproblem men tänkte berätta hur jag tänker när jag spelar objekt som man fått givet från nån annan men inte skrivit i rekare i sheetet.
som exempel när jag får idé till spel från tennisgambler på en tennismatch där han rekat ml medans jag tagit -1,5games spread. tog då bort honom som rekare även om jag fått spelet som idé från honom iom att om hans spel sitter så är det inte säkert att mitt går in och även tvärtom.
medans om jag ryggar nån men väljer en annan lina men att det innebär att mitt spel sitter om den jag ryggar sätter sitt så behåller jag rekare i spelet men skriver ibland i info vad reken va från början.
tex om jag tar -0,75 ist för -1 eller ht ist för ht/ft osv.
vet inte om det är rätt eller fel. sen har jag säkert missat detta vid nåt tillfälle men vem är prefekt??
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|