Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-06, 21:41   #1
iCash
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Roadkill Café

RoadKill Café, High End Cater

Ja då var det dags igen då efter ett antal request's pm via forat och chatten om att det var på tiden att jag körde igång med min catering verksamhet för folket som inte alltid har tiden, plånboken eller rent utsagt orken för att hitta spel själva.

Här i RKC så kommer jag att placera ut ett par/tre spel om dagen som jag "stöter" på och som man borde syna på vägen mot + i kassan.

Spelen kommer att vara egna & andras, fades'n tails, pk's med eller utan motiveringar..
Det hela kommer att bokföras, är jag "on-the-road" och nämner spelen i chatten eller här i dagboken så räknas dem med i spreaden i efterhand, annars inte, då det kan vara lite meck att lägga in om tiden är knapp.
Också viktigt att spelen märks med RKC då detta ej är min enda BR.

Start kassa är 100k, 1u = 1k, 1-5 skala, ev. högre u sats vid pod etc.
RKC's enda spel för natten:

Ogiltigt spel-ID: 273101

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ching (+10), RobinD (+1), KP (+5), pr0llan (+5), robbson11 (+5), performance (+1), wallez (+1), Boden (+5), dillehal (+1), Boone (+5), henke111 (+5), mallapojken (+5), Rejs (+2), sanken (+5), Fangtastic (+10), Snivar (+5), knoddas (+3)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat