Fr o m nu kommer jag vara väldigt restriktiv när jag lägger spel på Ö/U då jag känner att det inte går bra för 18 ekorrar. Självförtroendet här har fått sig en törn och jag lyckades ta tillbaka ett bet på över mellan Chelsea och Liverpool annars hade statistiken varit ännu sämre. Tankarna slår mig att jag haft oflyt bara och att det vänder men det får kvitta, jag orkar inte ha oflyt i sådana fall, och om det vänder så får jag vara utan det.
I dag måndag är det annars en tråkig speldag med få intressanta objekt att spela på. Helt plötsligt känner jag mig rastlös och det är frustrerande att det inte händer något just nu av intressen. Så jag kommer använda dagen till att starta upp fler konto på olika sajter och låsa upp mig där jag tidigare stängt mina konto. Vidare ska jag fila vidare på mina regler och skriva ner lite inför kommande matcher i veckan.
Skidskyttet gick riktigt dåligt i helgen och det var första förlustveckan så långt men det jag är mest irriterad på är att jag hade för höga bets på en del. Där måste jag bli bättre även om jag säkert var lite ofokuserad efter Newcastles upphämtning i lördags. Det kändes som jag vill skjuta extra hårt och rusade framåt istället för att fortsätta på den planerade vägen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|