Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-07, 16:39   #5
Badass
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Mycket extrajobb att göra om det nu blir seg bana, klart värt det dock när det är jackpot!

Båda favoriterna i första har ju en plump i bagaget från senaste gyttjeronden så det är ju nästan skäl nog att gå emot.

Ska bli intressant vad Ludde tror om sin favorit i tredje. Jag tycker nog insatsen senast imponerade mer än den borde, det var ju inte demoner emot direkt. Att Ludde kör nu driver ju upp galopprisken en bit också kan man förmoda... Love Above har kommit upp lite i klass nu och jag tror inte han tar sig så mycket längre på talang. När det gäller Flip A Coin har jag däremot känslan att han kommer dubbla summan ganska lätt i år. Väl långt uppehåll men det är ett givet förstastreck för mig. Bra skrällchans på Orcas Bac, mest bara oddshöjande att lärling kör idag!

Visst blir det ett djävla extrajobb - tur att man var förberedd på denna bana (mer eller mindre ia alla fall)... Tror också att FAC kommer hämta mycket pengar i år - blir ingen spik ändå - gillar egentligen inte hästar med lopp i kroppen... Lycka till ikväll...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat