Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-07, 17:36   #6
kingscania
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Nu var detta ingen rek. Bara min personliga åsikt.

Men för det första är Örebro ett bättre lag än vad Oskarshamn är. Både på pappret och i grunden.

Örebro har haft näst bäst form i ligan ett bra tag. Och har det fortfarande, lägg där till att Örebro aldrig har haft problem med Oskarshamn tidigare genom åren.

Och är man tabell-nötare så kan man ju kika i tabellen också och kolla var de olika lagen ligger i tabellen.

Se min signatur; Det spelar ingen roll varför man gillar ett spel, i slutet av dagen handlar det bara om huruvida spelet har genererat pengar eller inte.
Eh? Nej det har de inte....14p sammanlagt på de 10 senast spelade matcherna....

Rögle som har näst bäst form 10 senaste har på samma period spelat in 21p....

(Lite lek-statistik för att se om man kan komma nära 1.55 i odds)

Ska vi då köra statistik så har Örebro vunnit:

Örebro 11/21 hemma-matcher den här säsongen, vilket ger ett odds på ungefär 1.9

Oskarshamn å sin har denna säsongen förlorat, under ordinarie tid i 9 av 22 bortamatcher, vilket ger ett odds på att de förlorar på ungefär 2.445

Nu lekte jag också lite med statistik....hittar dock INGET som helst spelvärde på 1.55

Dessutom, bara för att "Örebro ett bättre lag än vad Oskarshamn är. Både på pappret och i grunden" - betyder det ju VERKLIGEN inte att det finns spelvärde i att spela på Örebro....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!

Senast redigerad av kingscania den 2011-02-07 klockan 17:40.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat