Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-07, 19:03   #28
Boden
stolt same som älskar hojt

Bodens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LadyDeWinter Visa inlägg
Jaha, men då kommer det bli så att Lawio/Berra77/RogerPontare94/Jag inte skriver vad vi lirat under dagen eftersom man inte alltid orkar sitta och skriva en motivering. Jag antar att det är lite det som är meningen med just de trådarna? Att man skriver vad man lirar och så är det fine med det. Kanske en liten kort diskussion med ris och ros.

Jag antar dock att du/ni kanske ändå fullständigt skiter i vad som kommer upp där av mig eller någon annan lat jeppe, men vad säger du då om du missar en liten tanke om ett spel utan motivering från iCash/Boone/KP/Qirren eller någon annan som får 2179 blind-ryggningar i alla spreadsheets?

Måste man skriva en motivering i varje inlägg man gör? Skulle alla motiverat varför de lirade Packers i Superbowl-tråden också?

Känns som att en normalbegåvad människa kan resonera lite om vem som lagt spelet, och varför den lagt det ganska snabbt genom oddsrörelser, enkel info o.s.v.

Jag skulle t.ex. aldrig rygga någon med 84% ROI på sina spel maxspel, utan vidare utvärdering av spelet, även om denne kom med en insideinformation i motiveringen som hade fått klockorna att stanna.
För mig personligen så skulle jag inte sakna er i forumet om era inlägg bara bestod av vad ni spelat, och ingen information. Vill jag veta vad ni spelat utan info kan jag kolla i era sheet...

Vadå inte orkar? När ni lagt ett spel så har ni ju spelat "just det spelet" pga att ni tycker det är bra. Är det så jobbigt att förklara för andra varför ni tycker spelet är bra?