Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-08, 16:42   #2
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Min hemmabana med mest lyckosamma resultat.

V65-1: Här kommer jag bomba på med samtliga sex hästar faktiskt. Även om det mesta talar för att Ludde leker hem detta så finns det snabba hästar i fältet, främst 3 Dame Arrow och 6 Star Running. Jag gillar själv Beijing Man och är väl lite färgad där men det skulle smaka örtglaserad hönshjärna ifall favoriten torskar i första.

V65-2: Stolopp med lite pengar skräller det sjukt ofta och jag kommer ta en av de mer betrodda och sen leta väldigt låga streck. 1-2-6-8-9-12 är de jag funderar över, men 35 rader efter två avdelningar kan kännas mycket men det vore en fin start med två skrällar här.

V65-3: Prins Isidor har jag varit imponerad av tidigare men jag väljer ändå att spika 6 Staro Bobcat, mest på feeling.

V65-4: Hästarna 9 och 13 blir de två jag satsar på här. Känns som ett dåligt lopp och jag tycker det går bra att strecka lite vad som faktiskt.

V65-5: Spikar Nash As som lekte hem det senast och kommer att leka hem det felfritt även i dag.

V65-6: Väljer att spika Ludde här också, även fast det inte rä så ofta han vinner bägge avdelningarna inom DD, men på hemmabanan brukar det kunna bli en del segrar så jag avslutar med en dubbel alban!

72 pix med garanterat ett rätt får vi vara nöjda med!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat